Ervaringen met Westland Energie

Hieronder vindt u alle ervaringen van onze bezoekers met Westland Energie. Wilt u ook uw ervaring met deze of een andere energieleverancier achterlaten? Klik hier!

Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Klantenservice - Bereikbaarheid - Overstapproces - Energierekening

Ervaringen zijn gesorteerd op klachtafhandeling:

fijne klantenservice

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door April McKenzie op 21/04/2012 om 10:35

Ben erg te spreken over de vriendelijke medewerkers van de klantenservice van Westland Energie. Vorige week gebeld omdat...

Lees verder »

een trouwe afnemer

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Boer Ate op 27/12/2011 om 10:02

Ik ben al jaren een trouwe afnemer van Westland zowel voor onze woning als voor onze kassen betalen wij een zeer gunstig...

Lees verder »

gemiddeld tevreden

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door milieubewust op 14/12/2011 om 19:53

Woon nu al zo'n 2 jaar in het westland en ben toen direct klant gewordne bij Westland op aanraden van mijn buren. Ik heb...

Lees verder »

fijne en gemakkelijke overstap

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Geertje op 18/04/2012 om 07:48

ben erg te spreken over de overstap; 4 maanden terug zaten we nog bij de Eneco maar dat was niet zo leuk. De service van...

Lees verder »

prijzen zijn veel duurder

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Mike Adriano op 03/03/2012 om 17:46

Heb geen klachten over de levering of over de service maar vooral over de prijs. Ik had op internet een uitgebreide verg...

Lees verder »

administratieve rompslomp

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Vicky op 10/02/2012 om 12:07

Nou nou nou ik hoop dat ik me nooit meer zo druk zal maken als ik nu doe over mijn leverancier. Ik ben al 3 weken bezig...

Lees verder »
Ga naar pagina:
1