Ervaringen met WoonEnergie
Hieronder vindt u alle ervaringen van onze bezoekers met WoonEnergie. Wilt u ook uw ervaring met deze of een andere energieleverancier achterlaten? Klik hier!
Sorteer ervaringen op:
Prijs product - Klantenservice - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Overstapproces - Energierekening
Ervaringen zijn gesorteerd op waardering:
goede klantenservice
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik in het begin een beetje huiverig was voor een overstap naar een andere energieleverancier....
Lees verder »een tevreden klant
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
ben al meer dan een jaar klant bij woonenergie en tot op heden een zeer tevreden klant. De prijzen die ze hebben zijn sc...
Lees verder »positieve leverancier
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben nu zo'n 6 maanden klant bij woonenergie naar mijn volle tevredenheid. Vooral de prijs is uitstekend. Wat ik ook e...
Lees verder »Klantonvriendelijk
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Zeer klantonvriendelijke organisatie die zijn eigen administratie niet op orde heeft. Keer te laat betalen en ze gooien...
Lees verder »Slechte betaler
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Jaren geef ik de meterstanden door begin augustus en volgt de afrekening half september.Aangezien ik altijd geld terug k...
Lees verder »vervelend nieuws
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
ik was erg blij met woonenergie; op de klantenservice had ik niks aan te merken en ook de levering ging prima. Het verve...
Lees verder »komen beloftes niet na
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Stap niet over op deze leverancier ze komen de beloftes die ze maken voor langlopende contracten namelijk niet na! Ze be...
Lees verder »geen klant worden hier
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Hier hetzelfde verhaal als Jeanette; word ineens gebeld en wordt me verteld dat mijn contract is opgezegd en dat ik nu 2...
Lees verder »Woonenergie - oplichters
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
22 november j.l. stond Dhr. P. Vugts bij mij voor de deur met een aanbod van Woonenergie. Wij zijn in gesprek geraakt en...
Lees verder »Een zeer klantvriendelijke organisatie met een zeer slechte klantenservice
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Mijn moeder van 83 is overgestapt naar woon energie. Mijn moeder vult de formulieren in maar geeft een verkeerd rekening...
Lees verder »onduidelijke offerte
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
De huidige offerte voor 3 jaar G en E bij woonenergie lijkt wel de beste , maar bij nadere controle bleek bij gasafname...
Lees verder »Administratieve puinhoop
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
In november 2013 kreeg ik de jaarafrekening gas, die op een verkeerde meterstand gebaseerd bleek te zijn. Volgens de afr...
Lees verder »BEGIN ER NIET AAN
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
van half 2009 - half jan 2013 klant geweest van woonenergie. In het begin zeer tevreden, maar al gauw werd dat anders....
Lees verder »Dhr. Vugts van Woonenergie
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik herken (o.a.) de ervaringen van Renate op 11/01/2014 om 19:25. Dhr, Vugts was ook bij mij thuis, hij deed zich vo...
Lees verder »administrative fouten bij woonenergie
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
gebeld naar woonenergie. Om het abonnement voor stoom en gas stop te zetten wegens verhuizing nu bijna 2 maanden late...
Lees verder »Geld geincaseerd zonder contract!
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
In oktober 2014 werd tot mijn verbazing 1 eurocent ('proefboeking') van mijn rekening geincasseerd door Woonergie, een m...
Lees verder »1