BEGIN ER NIET AAN
Geschreven door Bianca op 25/02/2013 om 23:21:
van half 2009 - half jan 2013 klant geweest van woonenergie.
In het begin zeer tevreden, maar al gauw werd dat anders. Betalingen werden gedaan, maar toch kreeg ik een brief van Interum Justitia uit hun naar. Dat was het begin van alle ellende. Nu verhuisd en nog steeds dreig brieven en rare uitingen van Woonenergie.
Het zijn een stel oplichters en laten je giga rekeningen betalen. Ook al is het betaald dan NOG willen ze dat je het ook nog ff via Interum Justitia gaat betalen + incassokosten. Nu aanvraag gedaan om over de afgelopen (bijna) 4 jaar ALLE overzichten te ontvangen, maar ja.. het is Woonenergie....dus ik zal er nog wel 1000x achteraan moeten bellen. Ze zijn hondsbrutaal (op een enkele medewerker na) en komen hu afspraken niet na.
Begin er AUB niet aan!!!!
Informatie over WoonEnergie »
Meer ervaringen met WoonEnergie »
Energieprijzen vergelijken »
Waardering
2,0
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Meer ervaringen met WoonEnergie
Geld geincaseerd zonder contract!
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
In oktober 2014 werd tot mijn verbazing 1 eurocent ('proefboeking') van mijn rekening geincasseerd door Woonergie, een m...
Lees verder »administrative fouten bij woonenergie
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
gebeld naar woonenergie. Om het abonnement voor stoom en gas stop te zetten wegens verhuizing nu bijna 2 maanden late...
Lees verder »Administratieve puinhoop
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
In november 2013 kreeg ik de jaarafrekening gas, die op een verkeerde meterstand gebaseerd bleek te zijn. Volgens de afr...
Lees verder »Een zeer klantvriendelijke organisatie met een zeer slechte klantenservice
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Mijn moeder van 83 is overgestapt naar woon energie. Mijn moeder vult de formulieren in maar geeft een verkeerd rekening...
Lees verder »Dhr. Vugts van Woonenergie
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik herken (o.a.) de ervaringen van Renate op 11/01/2014 om 19:25. Dhr, Vugts was ook bij mij thuis, hij deed zich vo...
Lees verder »