Klantonvriendelijk
Geschreven door Daniel-U op 27/08/2013 om 13:48:
Zeer klantonvriendelijke organisatie die zijn eigen administratie niet op orde heeft. Keer te laat betalen en ze gooien je direct bij een incasso-bureau naar binnen met een belachelijke opslag van 40 euro op een nog te incasseren bedrag van 15 euro. Ben weer teruggegaan naar Nuon. Zo'n spijt ervan dat ik ooit ben overgestapt naar deze klanten-hatende organisatie. Bovendien twijfel ik er aan of ze werkelijk goedkoper zijn. Je betaalt namelijk heel veel lasten voor infrastructuur.
Informatie over WoonEnergie »
Meer ervaringen met WoonEnergie »
Energieprijzen vergelijken »
Waardering
4,7
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Meer ervaringen met WoonEnergie
Geld geincaseerd zonder contract!
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
In oktober 2014 werd tot mijn verbazing 1 eurocent ('proefboeking') van mijn rekening geincasseerd door Woonergie, een m...
Lees verder »administrative fouten bij woonenergie
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
gebeld naar woonenergie. Om het abonnement voor stoom en gas stop te zetten wegens verhuizing nu bijna 2 maanden late...
Lees verder »Administratieve puinhoop
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
In november 2013 kreeg ik de jaarafrekening gas, die op een verkeerde meterstand gebaseerd bleek te zijn. Volgens de afr...
Lees verder »Een zeer klantvriendelijke organisatie met een zeer slechte klantenservice
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Mijn moeder van 83 is overgestapt naar woon energie. Mijn moeder vult de formulieren in maar geeft een verkeerd rekening...
Lees verder »Dhr. Vugts van Woonenergie
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik herken (o.a.) de ervaringen van Renate op 11/01/2014 om 19:25. Dhr, Vugts was ook bij mij thuis, hij deed zich vo...
Lees verder »