Administratieve puinhoop

Geschreven door Robert op 14/05/2014 om 18:30:

In november 2013 kreeg ik de jaarafrekening gas, die op een verkeerde meterstand gebaseerd bleek te zijn. Volgens de afrekening zou ik € 1400 moeten bijbetalen terwijl dit op basis van de juiste meterstand zo'n € 85 zou moeten zijn.
Om een lang en frustrerend verhaal kort te maken: na vele mails en telefoontjes van mijn kant, onterechte aanmaningen waarvoor ik vervolgens weer excuses kreeg en de belofte dat alles nu echt binnen 2 weken gecorrigeerd zou worden, zijn we nu 6 maanden verder en heb ik de beloofde correctienota nog steeds niet ontvangen. Als klap op de vuurpijl ontving ik vandaag een brief van een incassobureau over een betalingsachterstand over de maand mei, terwijl ik (vanwege deze hele toestand) per 1 mei geen klant meer ben van Woonenergie. Volgens de medewerkster van de klantenservice zou de betalingsachterstand de maand april betreffen, maar uit mijn rekeningafschrift blijkt dat die op 27 maart keurig is betaald. Kortom: de administratieve puinhoop blijkt nog bedroevender te zijn dan ik al dacht. Geen sterren dus, behalve eentje voor de klantenservice die wel hun best doen maar het probleem tot nu toe ook niet hebben kunnen verhelpen.

Waardering

2,3

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo WoonEnergie
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met WoonEnergie

Geld geincaseerd zonder contract!

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Jan Willem op 23/11/2014 om 17:40:

In oktober 2014 werd tot mijn verbazing 1 eurocent ('proefboeking') van mijn rekening geincasseerd door Woonergie, een m...

Lees verder »

administrative fouten bij woonenergie

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door ontevreden weert op 29/08/2014 om 12:51:

gebeld naar woonenergie. Om het abonnement voor stoom en gas stop te zetten wegens verhuizing nu bijna 2 maanden late...

Lees verder »

Een zeer klantvriendelijke organisatie met een zeer slechte klantenservice

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Burger op 13/03/2014 om 19:27:

Mijn moeder van 83 is overgestapt naar woon energie. Mijn moeder vult de formulieren in maar geeft een verkeerd rekening...

Lees verder »

Dhr. Vugts van Woonenergie

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Karel op 27/02/2014 om 17:24:

Ik herken (o.a.) de ervaringen van Renate op 11/01/2014 om 19:25. Dhr, Vugts was ook bij mij thuis, hij deed zich vo...

Lees verder »

Slechte betaler

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Dorethé Rollenvanger op 05/02/2014 om 17:46:

Jaren geef ik de meterstanden door begin augustus en volgt de afrekening half september.Aangezien ik altijd geld terug k...

Lees verder »