Geld geincaseerd zonder contract!

Geschreven door Jan Willem op 23/11/2014 om 17:40:

In oktober 2014 werd tot mijn verbazing 1 eurocent ('proefboeking') van mijn rekening geincasseerd door Woonergie, een mij tot dan toe onbekend bedrijf. Ik had nergens getekend voor een nieuw contract of afspraken gemaakt, evenmin heb ik iemand aan de deur of de telefoon gehad.
Ik heb woonenergie een vriendelijk maar dringend mailtje gestuurd met de vraag om opheldering over de gang van zaken. Hierop heb ik tot dusver geen antwoord gehad.
Op 11/11 jl wordt er vervolgens 32 euro voor gas en 78 euro voor stroom automatisch afgeschreven, (via een ander rekeningnummer dan de eurocent) door woonenergie.
Uiteraard laat ik de beide incasso's per ommegaande terugboeken en heb ik de beide nummers van woonenergie nu geblokkeerd.
Ik ben benieuwd of ik nu binnenkort ook aanmaningen al of niet met opslag ga ontvangen!
Dit is een firma waarmee ik überhaupt geen zaken wens te doen, werkelijk uiterst brutaal!

Waardering

2,0

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo WoonEnergie
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met WoonEnergie

administrative fouten bij woonenergie

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door ontevreden weert op 29/08/2014 om 12:51:

gebeld naar woonenergie. Om het abonnement voor stoom en gas stop te zetten wegens verhuizing nu bijna 2 maanden late...

Lees verder »

Administratieve puinhoop

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Robert op 14/05/2014 om 18:30:

In november 2013 kreeg ik de jaarafrekening gas, die op een verkeerde meterstand gebaseerd bleek te zijn. Volgens de afr...

Lees verder »

Een zeer klantvriendelijke organisatie met een zeer slechte klantenservice

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Burger op 13/03/2014 om 19:27:

Mijn moeder van 83 is overgestapt naar woon energie. Mijn moeder vult de formulieren in maar geeft een verkeerd rekening...

Lees verder »

Dhr. Vugts van Woonenergie

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Karel op 27/02/2014 om 17:24:

Ik herken (o.a.) de ervaringen van Renate op 11/01/2014 om 19:25. Dhr, Vugts was ook bij mij thuis, hij deed zich vo...

Lees verder »

Slechte betaler

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Dorethé Rollenvanger op 05/02/2014 om 17:46:

Jaren geef ik de meterstanden door begin augustus en volgt de afrekening half september.Aangezien ik altijd geld terug k...

Lees verder »