Frivius energie

Frivius Energie is een betrouwbaar en klantvriendelijk energiebedrijf, dat altijd scherpe tarieven hanteert. Het bedrijf is betrokken bij de Friese cultuur en heeft dan ook gekozen voor een aanpak die open en nuchter is, maar wel met alle persoonlijke aandacht voor haar klanten. Daarnaast is Frivius klantvriendelijk en is de klantenservice ook Friestalig. Uit een onderzoek van MarketResponse kwam Frivius Energie in 2008 naar voren als meest klantvriendelijke energiebedrijf.

Overstappen naar Frivius Energie is altijd gratis dankzij de overstapservice. Daarnaast hoeft u een eventuele boete niet te betalen, aangezien Frivius Energie deze vergoed. Het bedrijf beschouwt klanten niet als nummer en dat is te merken in de klantvriendelijkheid. Frivius is het energiebedrijf voor iedereen die trots is op Friesland.

Waardering

5,9

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo Frivius energie

Contactgegevens

E-mailadres:
klantenservice@frivius.nl
Telefoonnummer helpdesk:
088 - 1214010
Kosten:
lokaal
Openingstijden helpdesk:
maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 17:00 uur
Website:
www.frivius.nl

Win een weekendje Rome!

Laatste ervaringen met Frivius energie

foutieve rekeningen

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Mevr. de Jong op 27/03/2012 om 11:15:

6 maanden klant en tot nu toe slechts 1 correcte nota gehad van Frivius. Er worden veel fouten in gemaakt waar ik telken...

Lees verder »

pas op voor stilzwijgende verlenging

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Ruben Visser op 07/02/2012 om 20:09:

Zojuist contact gehad met de helpdesk van Frivius naar aanleiding van een boete van 230 euro die ik kreeg icm een opzegg...

Lees verder »

Frivius hald op

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Marijke op 04/02/2012 om 11:53:

Wij zijn al jaren klant bij frivius en het moederbedrijf eneco heeft besloten te stoppen met de klanten bij Frivius. All...

Lees verder »