Greenchoice

Groene stroom is voor Greenchoice het belangrijkste dat er is. Behalve dat Greenchoice 100% groene stroom levert, stimuleren zij klanten ook om zelf stroom op te wekken. Dit door bijvoorbeeld gebruik te maken van de wind, omgevingswarmte of de zon. Daarnaast geeft Greenchoice haar klanten ook advies over het besparen van energie en leveren zij ook producten om energie mee te besparen.

Greenchoice vindt het belangrijk dat groene energie voor iedereen beschikbaar is. Daarom biedt het bedrijf groene energie aan tegen scherpe tarieven. Dit blijkt onder andere uit een onderzoek van de Consumentenbond. Bij Greenchoice is de klant altijd koning, aangezien zij een goede service essentieel vinden. Behalve het leveren van energie, wordt er ook erg veel aandacht besteedt aan een duurzame wereld. Werknemers reizen zo veel mogelijk met het OV en de fiets. Daarnaast zijn alle werkplekken van Greenchoice ook nog eens duurzaam ingericht.

Waardering

5,2

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo Greenchoice

Contactgegevens

E-mailadres:
vragen@greenchoice.nl
Telefoonnummer helpdesk:
010 - 478 23 26
Kosten:
lokaal
Openingstijden helpdesk:
maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 17.30 uur
Website:
www.greenchoice.nl

Win een weekendje Rome!

Laatste ervaringen met Greenchoice

slechte service, afsluiten ondanks hun fout

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door robin op 10/03/2014 om 21:30:

Wij werden gedreigd met afsluiting omdat we de jaarrekening niet zouden hebben betaald. Ze hebben die 5 keer naar ons v...

Lees verder »

moet 133& bijbetalen

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Michelle op 23/04/2012 om 12:43:

Ooit was ik zeer te spreken over Greenchoice. Heb altijd mijn rekeningen op tijd betaald, nu heb ik een jaarafrekening o...

Lees verder »

grote teleurstelling

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door M.L. Janssen op 18/12/2011 om 10:05:

Wat een moeite om iemand aan de lijn te krijgen bij deze leverancier die mijn vragen goed kan beantwoorden en dan vooral...

Lees verder »