Ervaringen met energieleveranciers
Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!
Lees alle ervaringen met:
Sorteer ervaringen op:
Prijs product - Klantenservice - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Overstapproces - Energierekening
geen klant worden hier
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Iedereen raad ik af om klant te worden bij NEM, of je moet het leuk vinden om brieven van een incasso bureau te ontvange...
Lees verder »wat een zooitje zeg
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Nog nooit een jaarafrekening gehad van de NEM. Als je er eenmaal bij bent, kom je er bijna niet meer af. Het heeft me me...
Lees verder »belachelijk bedrijf
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Echt een belachelijk bedrijf; sinds vorige maand hebben ze mijn maandelijkse termijn verhoogt naar 429 euro per maand. V...
Lees verder »opzeggen kost 460 euro!!!
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
4 maanden geleden opgezegd bij Orro Energy en kreeg ineens een opzegrekening van 460 euro of ik die even heel snel wilde...
Lees verder »grootste boevenbende
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Iedereen weet toch dat Oxxio de grootste boef is van alle energieleveranciers. Vorig jaar had ik via een colporteur aan...
Lees verder »hondsbrutale service
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ook wij werden door Oxxio hondsbrutaal behandeld. Ze beloven een laag tarief en als je daarop reageert krijg je een beve...
Lees verder »bonus betalen ze niet
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
In 2010 via een vergelijkkingswebsite een contract afgesloten bij Nuon. We zouden een bonus van 150 euro krijgen als we...
Lees verder »erg onduidelijke tarieven
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb nu al op meerder websites gekeken alleen overal waar ik de tarieven van Nuon uitreken verschillen de bedragen eno...
Lees verder »veel verkeerde rekeningen
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Dit bedrijf bezorgt me erg veel hoofdpijn de laatste weken! Zowel Unitedconsumers als hun incassobureau sturen brieven m...
Lees verder »onprofessionele service
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Zeer onprofessionele klantenservice van Oxxio. Ik heb nu al 3 keer een mailtje gestuurd betreft een foutieve maandnota d...
Lees verder »belachelijk bedrijf
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Onbegrijpelijk dat een organisatie als Oxxio nog klanten heeft en nog het recht krijgt om door te gaan met haar praktijk...
Lees verder »geen actie voor trouwe klanten
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Oxxio doet niets voor trouwe klanten. ben al van af het begin klant bij Oxxio maar geen tablet of andere aanbiedingen vo...
Lees verder »bonus kun je vergeten
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Wij zijn nav een krantenartikel, waarin beloofd werd ,een bonus van 150 euro, als je overstapte van de ene energielevera...
Lees verder »slechtste service ooit
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik raad iedereen af om zich aan te melden bij deze leverancier. Nadat ik me 3 maanden geleden had aangemeld kreeg ik eer...
Lees verder »valse voorwendselen
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Onder valse voorwendselen heeft mijn vriendin een contract aan de deur getekend. Hun verkoper vertelde dat het alleen ma...
Lees verder »slechtste leverancier
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
De NEM is de slechtste en meest achterlijke leverancier welke ik ook gehad heb. Heeft meer als een jaar nodig om een ein...
Lees verder »1e rekening was al fout
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Na de 1e 3 maanden stuurde de NEM mij een rekening voor die 3 maanden. Ik weigerde dit bedrag te betalen want ten eerst...
Lees verder »niks meer gehoord
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Afgelopen februari heb ik me aangemeld bij Oxxio voor groene stroompakket. Een week later kreeg ik een bevestigingsbrief...
Lees verder »bespaar jezelf de moeite
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik wil tegen iedereen zeggen bespaar jezelf de ellende van een aanmelding bij OXXIO. Begin september aangemeld en nog st...
Lees verder »opgelicht met tarieven
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Aangemeld bij Oxxio en wij hadden gelukkig de tarieven uitgeprint als bewijs ter controle. En ja hoor een paar dagen l...
Lees verder »