Ervaringen met energieleveranciers
Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!
Lees alle ervaringen met:
Sorteer ervaringen op:
Prijs product - Klantenservice - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Overstapproces - Energierekening
stelletje onbeschofte honden
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik was niet te spreken over Oxxio wat een stelletje honden zijn dat. De klantenservice bestaat uit een stel ongeschoold...
Lees verder »slechte ervaringen met Nuon
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Wij hebben ook een slechte ervaring met Nuon gehad. Ze zetten je in de wacht, ze zullen terug bellen, mensen niet bevoeg...
Lees verder »dit is een waarschuwing!
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
LET OP WAARSCHUWING!!! Stap nooit maar dan ook nooit over naar de Nuon. Ik ben nu al 3 maanden bezig om de actiekorting...
Lees verder »Zeer onbetrouwbaar
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben nu al 3 jaar klant bij Nuon, en ik heb altijd al een sociaal tarief gehad. Het eerste jaar had ik niets te klagen...
Lees verder »Puur oplichterij
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb spijt als haren op mijn kop dat ik me een contract heb laten smeren van deze oplichters: eneco. Ze brengen in...
Lees verder »Afpersingsbedrijf OXXIO
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Wat een waardeloos bedrijf dat hele OXXIO, nu proberen ze mij af te persen omdat ze doodleuk een extra stroom meter in r...
Lees verder »Nog geen oplossing voor problemen met Budget energie
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Na de overstap heeft Budget Energie geen meterstand aan ons gevraagd, na ons eigen initiatief hebben zij deze standen ni...
Lees verder »Grootste fout ooit
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Gelokt naar de NEM door een combikorting van €300. Tegen het einde van het contract een aanvraag bij een nieuwe le...
Lees verder »Klopt van geen kant
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ze sturen je na 6 jaar een hele hoge rekening en verwachten dat je die dan even meteen voldoet. Bij niet betalen word h...
Lees verder »De Ipad koop je er zelf bij...
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ga verhuizen en had me al aangemeld voor Oxxio, de energietarieven verschillen niet heel erg met de rest en de aanbie...
Lees verder »oplichters zijn het...
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
het zijn grote oplichters. smeren je een contract aan van 3 jaar zoner dat je het zelf weet. moet je maar binnen 10 dage...
Lees verder »Alleen maar gedoe
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Er valt echt niet zoveel te besparen. Ik heb enorm veel spijt van mijn overstap naar de Nederlandse Energie Maatschappij...
Lees verder »misleidende tarieven
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Vorig jaar overgestapt naar EON vanwege een laag vaststaand tarief. Nu op jaarrekening moet ik 900 euro bijbetalen. De z...
Lees verder »Starre onvriendelijke organisatie bvan zakkenvullers
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
ED heeft ons een naheffing gestuurd die niet klopte,en vervolgens ons aangemeld als wanbetaler,omdat de factuur niet met...
Lees verder »Incapabel! Een heel verkeerd maandbedrag, gevolg een mega bedrag bijbetalen.
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Zonder al te veel na te denken overgestapt het leek een mooi aanbod wat we kregen. Nadat een keer te betaalde, door omst...
Lees verder »misselijk makend bedrijf
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Toren hoge eind afrekeningen, dubbele voorschot facturen, slechte klanten service ja wanneer je klant wilt worden ben je...
Lees verder »in eens klant , klachten niet afhandelen
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
We waren ineens klant, nog nooit iets getekent. We hebben een 3 jaar contract met concurent. Maar wel een rekening bet...
Lees verder »Dhr. Vugts van Woonenergie
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik herken (o.a.) de ervaringen van Renate op 11/01/2014 om 19:25. Dhr, Vugts was ook bij mij thuis, hij deed zich vo...
Lees verder »binnen een maand 2x afrekening
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Sinds januari van dit jaar ben ik overgestapt van Energiedirect naar oxxio...oxxio zou de overstap zonder financiele gev...
Lees verder »administrative fouten bij woonenergie
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
gebeld naar woonenergie. Om het abonnement voor stoom en gas stop te zetten wegens verhuizing nu bijna 2 maanden late...
Lees verder »