Ervaringen met energieleveranciers

Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!

Lees alle ervaringen met:

Sorteer ervaringen op:
Prijs product - Klantenservice - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Overstapproces - Energierekening

fijne en gemakkelijke overstap

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Geertje met Westland Energie

ben erg te spreken over de overstap; 4 maanden terug zaten we nog bij de Eneco maar dat was niet zo leuk. De service van...

Lees verder »

slordige leverancier

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Maaike88 met Nuon

Nuon had beloofd voor mij de overstap te regelen maar blijkbaar hebben ze dat niet op tijd gedaan want ik kreeg een opze...

Lees verder »

350 euro retour gekregen

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Dennis Witkamp met UnitedConsumers

Vandaag 350 euro retour gekregen op mijn jaarrekening!!! Ben hier erg over te spreken! Verder heb ik goede ervaringen me...

Lees verder »

gematigd positief

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Goran met DELTA

Ik ben gematigd positief over DELTA. Na 3 jaar langvol problemen met Oxxio, heb ik sinds januari een contract bij DELTA....

Lees verder »

al 2 jaar klant

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Ricardo met DONG Energy

Ik ben nu ruim twee jaar klant bij DELTA. Doel het dichter bij elkaar brengen van producent en de klant, is mede door de...

Lees verder »

fijne klantenservice

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Marciano Millenaar met DONG Energy

Hoi Hoi, Ik wilde even doorgeven dat ik niets dan goede ervaringen heb gehad met Dong energy. Echt een aanrader fijne...

Lees verder »

een tevreden klant

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Harrison Kaplan met Electrabel

ook ik ben nu zeer tevreden over Electrabel en haar levering. Neem nu al bijna 2 jaar stroom en gas af via Electrabel en...

Lees verder »

niet goedkoop maar wel goed

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Wilco & Anna met MAIN Energie

We zijn al 2,5 jaar klant van MAIN ENERGIE en altijd naar volle tevredenheid. Het interesseert ons niet of andere levera...

Lees verder »

geen meteropnamekaart

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Edwin met Frivius energie

Opzich zijn we tevreden met Frivius; het enige nadeel dat we tot nu toe ondervinden is dat we geen kaart voor de meterop...

Lees verder »

enige tijd geleden overgestapt

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Jort Scholten met E.ON Benelux

Ik ben enige tijd geleden overgestapt naar E-On en ben zeer tevreden over het bedrijf. Ik kreeg meteen een vaste lagere...

Lees verder »

fijne en gemakkelijke overstap

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Douglas met E.ON Benelux

Tijdens de oplevering van mijn nieuwe woning heeft E-On helemaal kosteloos voor ons de aanvraag geregeld voor de leverin...

Lees verder »

flinke besparing

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Krijn met E.ON Benelux

Ondanks mijn verbruik (2 kamer appartement) kan ik toch al snel tientallen euro’s besparen op jaarbasis en dat is...

Lees verder »

volle tevredenheid

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Marianne met E.ON Benelux

Uiteindelijk op advies mijn vriend terecht gekomen bij E-On; en naar volle tevredenheid. Enerzijds omdat de prijzen die...

Lees verder »

ben niet te spreken over E-On

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Geert de Nijs & Stip met E.ON Benelux

Blijkbaar gaat de overstap niet bij iedereen goed zoals ik hier lees. Sinds mijn verhuizing 2 maanden terug heb ik nog...

Lees verder »

Bouwbedrijf aanholt

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Bouwbedrijf aanholt met BudgetEnergie

De overstapservice werkt heel soepeltjes bij BudgetEnergie. Geen enkele klacht voor deze energie maatschappij. Top servi...

Lees verder »

betrouwbare leverancier

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Tony Maloni met Nuon

Betrouwbare leverancier. Contract van 1 jaar loopt nu bijna af, maar verleng het graag weer want ben tevreden . Alleen j...

Lees verder »

erg behulpzame helpdesk

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door 3 bewoners Scheepkwartier met Nuon

Wij hebben ons samen met 3 andere eigenaren uit ons wooncomplex aangemeld bij Nuon. De overstap is inmiddels rond en p...

Lees verder »

zeer tevreden over Oxxio

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Irma en Karel met Oxxio

Wij zijn al zo'n 3 jaar klant bij Oxxio en kunnen ons totaal niet vinden in alle ervaringen op deze website. Bij ons gaa...

Lees verder »

duidelijk gesprek

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Sietse met UnitedConsumers

Laatst had ik een verkoper van UnitedConsumers aan de deur staan. Deze jongeman heeft mij alles verteld over de werkwijz...

Lees verder »

3 jaar tevreden klant

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Jolande met DELTA

Ben nu sinds 3 jaar tevreden klant van DELTA. Eigenlijk loopt alles via greenchoice want deze 2 partijen werken nauw sam...

Lees verder »
Ga naar pagina:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15