Ervaringen met energieleveranciers
Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!
Lees alle ervaringen met:
Sorteer ervaringen op:
Prijs product - Klantenservice - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Overstapproces - Energierekening
fijne en gemakkelijke overstap
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
ben erg te spreken over de overstap; 4 maanden terug zaten we nog bij de Eneco maar dat was niet zo leuk. De service van...
Lees verder »slordige leverancier
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Nuon had beloofd voor mij de overstap te regelen maar blijkbaar hebben ze dat niet op tijd gedaan want ik kreeg een opze...
Lees verder »350 euro retour gekregen
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Vandaag 350 euro retour gekregen op mijn jaarrekening!!! Ben hier erg over te spreken! Verder heb ik goede ervaringen me...
Lees verder »gematigd positief
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben gematigd positief over DELTA. Na 3 jaar langvol problemen met Oxxio, heb ik sinds januari een contract bij DELTA....
Lees verder »al 2 jaar klant
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben nu ruim twee jaar klant bij DELTA. Doel het dichter bij elkaar brengen van producent en de klant, is mede door de...
Lees verder »fijne klantenservice
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Hoi Hoi, Ik wilde even doorgeven dat ik niets dan goede ervaringen heb gehad met Dong energy. Echt een aanrader fijne...
Lees verder »een tevreden klant
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
ook ik ben nu zeer tevreden over Electrabel en haar levering. Neem nu al bijna 2 jaar stroom en gas af via Electrabel en...
Lees verder »niet goedkoop maar wel goed
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
We zijn al 2,5 jaar klant van MAIN ENERGIE en altijd naar volle tevredenheid. Het interesseert ons niet of andere levera...
Lees verder »geen meteropnamekaart
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Opzich zijn we tevreden met Frivius; het enige nadeel dat we tot nu toe ondervinden is dat we geen kaart voor de meterop...
Lees verder »enige tijd geleden overgestapt
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben enige tijd geleden overgestapt naar E-On en ben zeer tevreden over het bedrijf. Ik kreeg meteen een vaste lagere...
Lees verder »fijne en gemakkelijke overstap
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Tijdens de oplevering van mijn nieuwe woning heeft E-On helemaal kosteloos voor ons de aanvraag geregeld voor de leverin...
Lees verder »flinke besparing
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ondanks mijn verbruik (2 kamer appartement) kan ik toch al snel tientallen euro’s besparen op jaarbasis en dat is...
Lees verder »volle tevredenheid
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Uiteindelijk op advies mijn vriend terecht gekomen bij E-On; en naar volle tevredenheid. Enerzijds omdat de prijzen die...
Lees verder »ben niet te spreken over E-On
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Blijkbaar gaat de overstap niet bij iedereen goed zoals ik hier lees. Sinds mijn verhuizing 2 maanden terug heb ik nog...
Lees verder »Bouwbedrijf aanholt
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
De overstapservice werkt heel soepeltjes bij BudgetEnergie. Geen enkele klacht voor deze energie maatschappij. Top servi...
Lees verder »betrouwbare leverancier
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Betrouwbare leverancier. Contract van 1 jaar loopt nu bijna af, maar verleng het graag weer want ben tevreden . Alleen j...
Lees verder »erg behulpzame helpdesk
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Wij hebben ons samen met 3 andere eigenaren uit ons wooncomplex aangemeld bij Nuon. De overstap is inmiddels rond en p...
Lees verder »zeer tevreden over Oxxio
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Wij zijn al zo'n 3 jaar klant bij Oxxio en kunnen ons totaal niet vinden in alle ervaringen op deze website. Bij ons gaa...
Lees verder »duidelijk gesprek
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Laatst had ik een verkoper van UnitedConsumers aan de deur staan. Deze jongeman heeft mij alles verteld over de werkwijz...
Lees verder »3 jaar tevreden klant
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ben nu sinds 3 jaar tevreden klant van DELTA. Eigenlijk loopt alles via greenchoice want deze 2 partijen werken nauw sam...
Lees verder »