Ervaringen met energieleveranciers

Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!

Lees alle ervaringen met:

Sorteer ervaringen op:
Prijs product - Klantenservice - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Overstapproces - Energierekening

volle tevredenheid

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Marc Coemans met E.ON Benelux

Al jaren betaal ik mijn stroom en gasverbruik via E.On naar volle tevredenheid. Als er al eens iets fout gaat is dat alt...

Lees verder »

foutieve rekeningen

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Mevr. de Jong met Frivius energie

6 maanden klant en tot nu toe slechts 1 correcte nota gehad van Frivius. Er worden veel fouten in gemaakt waar ik telken...

Lees verder »

goed, vriendelijk, goedkoop

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Sanne de Boer met Energiedirect.nl

Ik vind dat Energie Direct goed bezig is met haar diensten, op deze manier laten ze zien dat samenwerking op andere man...

Lees verder »

tot nu toe bevalt het wel

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Joost Aanstoot met Energiedirect.nl

Twee maanden geleden op Energiedirect overgestapt en ik ben tot nu toe erg tevreden. Na een informatief gesprek met de...

Lees verder »

Anode ervaring postief

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Joost met Anode

Eind 2012 ben ik klant geworden bij Anode via een advertentie op internet. De overstap is vlekkeloos verlopen. Belangri...

Lees verder »

geen klachten so far

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Gerritsen met Orro Energy

Ik ben onlangs overgestapt van Main Energie na Orro Energy word tot nu toe vrijwel altijd correct behandeld bij Orro. T...

Lees verder »

een trouwe afnemer

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Boer Ate met Westland Energie

Ik ben al jaren een trouwe afnemer van Westland zowel voor onze woning als voor onze kassen betalen wij een zeer gunstig...

Lees verder »

leuke welkomstpremie

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Remko K met Nuon

Het fijne aan Nuon is het volgende ze hebben geen dure belnummers, geen boetes voor te laat betalen en je krijgt een wel...

Lees verder »

ben erg tevreden

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Thomas met Oxxio

Wij hebben absoluut geen op of aanmerkingen over de service van Oxxio . Al meer dan 2 jaar zijn wij zeer content jaar; a...

Lees verder »

slordige klachtafhandeling

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door merelinde met Anode

Over de prijzen zul je mij niet horen maar de klachtenafhandeling scoort een dikke onvoldoende. Al 2 jaar vallen ze mij...

Lees verder »

vertraagde rekeningen

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Gerrit met Anode

De tarieven zijn in vergelijking met de concurrentie aan de lage klant maar het is wel een rommeltje op de administratie...

Lees verder »

geen eerlijke maatschappij

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door man uit ROtterdam met Electrabel

erg vervelend dat ik er pas achteraf achter kom dat ELectrabel helemaal niet zo goedkoop is als ze doen overkomen op hun...

Lees verder »

positieve leverancier

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Mevr Loggers met WoonEnergie

Ik ben nu zo'n 6 maanden klant bij woonenergie naar mijn volle tevredenheid. Vooral de prijs is uitstekend. Wat ik ook e...

Lees verder »

geld blijft in nederland

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door boer uit friesland met Windunie

Bij mij aan de deur stond laatst een adviseur van windunie. Hij heeft mij de voordelen van windunie uitgelegd. zoals dat...

Lees verder »

bevalt allemaal goed

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Bobbie met Windunie

Toen wij 4 jaar geleden ons huis huurden, zijn we klant geworden bij Windunie op aanraden van onze buren. We hebben nooi...

Lees verder »

duidelijk & eerlijk

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Hennie Klaffers met Eneco

eindelijk een duidelijke en eerlijke maatschappij, na jaren veel problemen te hebben gehad met Nuon ben ik blij dat ik n...

Lees verder »

probleem snel opgelost

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Gabriella Marciano met UnitedConsumers

Ik heb nu al meerdere malen problemen gehad met notas omdat ik volgens hun de verkeerde meterstanden had doorgegeven. Ik...

Lees verder »

groene stroom zelfde prijs

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Karel met DONG Energy

Ik zit nu sinds zomer 2010 bij Ding, en heb er nog geen moment spijt van gehad. Inmiddels zijn we jaar verder, heb ik mi...

Lees verder »

ze doet haar best maar helpt niets

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Marciella met Eneco

Ondertussen zeker tussen 10 tot 20 keer contact gehad met Eneco. Ik heb al mijn informatie waaruit blijkt wat de gecorr...

Lees verder »

niet overstappen aub

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Ozlem met Eneco

Helaas heb ik zelden zo’n slecht bedrijf met onprettige service gezien!!De bereikbaarheid van de klantenservice i...

Lees verder »
Ga naar pagina:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15