Ervaringen met energieleveranciers

Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!

Lees alle ervaringen met:

Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Klantenservice - Klachtafhandeling - Overstapproces - Energierekening

1e rekening was al fout

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door barry kweker met Nederlandse Energie Maatschappij

Na de 1e 3 maanden stuurde de NEM mij een rekening voor die 3 maanden. Ik weigerde dit bedrag te betalen want ten eerst...

Lees verder »

belachelijk bedrijf

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Dolf Meertens met Orro Energy

Echt een belachelijk bedrijf; sinds vorige maand hebben ze mijn maandelijkse termijn verhoogt naar 429 euro per maand. V...

Lees verder »

boete ivm vakantie

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Sabine met Orro Energy

Na 1 keer te laat te hebben betaald ivm vakantie kreeg ik meteen een boete van 47,50! Echt schandalig hoe ze omgaan met...

Lees verder »

bespaar jezelf de moeite

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Samir met Oxxio

Ik wil tegen iedereen zeggen bespaar jezelf de ellende van een aanmelding bij OXXIO. Begin september aangemeld en nog st...

Lees verder »

opgelicht met tarieven

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Leon de Winter met Oxxio

Aangemeld bij Oxxio en wij hadden gelukkig de tarieven uitgeprint als bewijs ter controle. En ja hoor een paar dagen l...

Lees verder »

grootste boevenbende

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Steefje met Oxxio

Iedereen weet toch dat Oxxio de grootste boef is van alle energieleveranciers. Vorig jaar had ik via een colporteur aan...

Lees verder »

hondsbrutale service

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Jamie Verhoef met Oxxio

Ook wij werden door Oxxio hondsbrutaal behandeld. Ze beloven een laag tarief en als je daarop reageert krijg je een beve...

Lees verder »

stelletje onbeschofte honden

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Joop van K met Oxxio

Ik was niet te spreken over Oxxio wat een stelletje honden zijn dat. De klantenservice bestaat uit een stel ongeschoold...

Lees verder »

slechte ervaringen met Nuon

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door T. Boele met Nuon

Wij hebben ook een slechte ervaring met Nuon gehad. Ze zetten je in de wacht, ze zullen terug bellen, mensen niet bevoeg...

Lees verder »

erg onduidelijke tarieven

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Frank op de Woerd met Nuon

Ik heb nu al op meerder websites gekeken alleen overal waar ik de tarieven van Nuon uitreken verschillen de bedragen eno...

Lees verder »

veel verkeerde rekeningen

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Nawal met Nuon

Ik ben vorig jaar ook klant geworden bij Nuon en ook bij waren al meteen veel fouten gemaakt met verkeerde rekeningen. N...

Lees verder »

niets dan onbetrouwbaarheid

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door K. Dorp met Nuon

Ik heb niets dan gal over dit bedrijf te spuwen. De ellende begint al na het aanmelden; voor je het weet ligt er een dik...

Lees verder »

dit is een waarschuwing!

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Dimitri met Nuon

LET OP WAARSCHUWING!!! Stap nooit maar dan ook nooit over naar de Nuon. Ik ben nu al 3 maanden bezig om de actiekorting...

Lees verder »

foutieve eindrekening

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Bert de Lier met Oxxio

Die idoten halen het in hun hoofd om mij een eindnota van meer dan 1000 euro te sturen met een dikke boete erbij; terwij...

Lees verder »

veel praatjes maar....

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Michael Roch met UnitedConsumers

Omdat wij al sinds iets meer dan 2 maanden in onze nieuwe woning woonden en dus aan Nuon hebben door betaald en dus niet...

Lees verder »

veel verkeerde rekeningen

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Dettie Brackenie met UnitedConsumers

Dit bedrijf bezorgt me erg veel hoofdpijn de laatste weken! Zowel Unitedconsumers als hun incassobureau sturen brieven m...

Lees verder »

klantonvriendelijke medewerkers

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Desiree met UnitedConsumers

Slecht! Super slecht wat een bedrijf zeg, geen service, klantonvriendelijke medewerkers met een arrogante houding. Geen...

Lees verder »

onprofessionele service

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Klaartje met Oxxio

Zeer onprofessionele klantenservice van Oxxio. Ik heb nu al 3 keer een mailtje gestuurd betreft een foutieve maandnota d...

Lees verder »

zeer teleurstellend

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Marieke en Daan met Oxxio

Ik heb zeer zeer slechte ervaringen met Oxxio omdat ze de meterstand verkeerd hebben opgenomen iets met de tariefmeter b...

Lees verder »

stop ermee Oxxio

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Merelinde K met Oxxio

Ik vind dat de bedrijven als Oxxio moeten ophouden met het aanbieden van allemaal aanbiedingen als mensen de overstap ma...

Lees verder »
Ga naar pagina:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15