Ervaringen met energieleveranciers
Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!
Lees alle ervaringen met:
Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Klantenservice - Klachtafhandeling - Overstapproces - Energierekening
1e rekening was al fout
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Na de 1e 3 maanden stuurde de NEM mij een rekening voor die 3 maanden. Ik weigerde dit bedrag te betalen want ten eerst...
Lees verder »belachelijk bedrijf
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Echt een belachelijk bedrijf; sinds vorige maand hebben ze mijn maandelijkse termijn verhoogt naar 429 euro per maand. V...
Lees verder »boete ivm vakantie
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Na 1 keer te laat te hebben betaald ivm vakantie kreeg ik meteen een boete van 47,50! Echt schandalig hoe ze omgaan met...
Lees verder »bespaar jezelf de moeite
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik wil tegen iedereen zeggen bespaar jezelf de ellende van een aanmelding bij OXXIO. Begin september aangemeld en nog st...
Lees verder »opgelicht met tarieven
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Aangemeld bij Oxxio en wij hadden gelukkig de tarieven uitgeprint als bewijs ter controle. En ja hoor een paar dagen l...
Lees verder »grootste boevenbende
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Iedereen weet toch dat Oxxio de grootste boef is van alle energieleveranciers. Vorig jaar had ik via een colporteur aan...
Lees verder »hondsbrutale service
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ook wij werden door Oxxio hondsbrutaal behandeld. Ze beloven een laag tarief en als je daarop reageert krijg je een beve...
Lees verder »stelletje onbeschofte honden
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik was niet te spreken over Oxxio wat een stelletje honden zijn dat. De klantenservice bestaat uit een stel ongeschoold...
Lees verder »slechte ervaringen met Nuon
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Wij hebben ook een slechte ervaring met Nuon gehad. Ze zetten je in de wacht, ze zullen terug bellen, mensen niet bevoeg...
Lees verder »erg onduidelijke tarieven
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb nu al op meerder websites gekeken alleen overal waar ik de tarieven van Nuon uitreken verschillen de bedragen eno...
Lees verder »veel verkeerde rekeningen
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben vorig jaar ook klant geworden bij Nuon en ook bij waren al meteen veel fouten gemaakt met verkeerde rekeningen. N...
Lees verder »niets dan onbetrouwbaarheid
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb niets dan gal over dit bedrijf te spuwen. De ellende begint al na het aanmelden; voor je het weet ligt er een dik...
Lees verder »dit is een waarschuwing!
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
LET OP WAARSCHUWING!!! Stap nooit maar dan ook nooit over naar de Nuon. Ik ben nu al 3 maanden bezig om de actiekorting...
Lees verder »foutieve eindrekening
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Die idoten halen het in hun hoofd om mij een eindnota van meer dan 1000 euro te sturen met een dikke boete erbij; terwij...
Lees verder »veel praatjes maar....
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Omdat wij al sinds iets meer dan 2 maanden in onze nieuwe woning woonden en dus aan Nuon hebben door betaald en dus niet...
Lees verder »veel verkeerde rekeningen
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Dit bedrijf bezorgt me erg veel hoofdpijn de laatste weken! Zowel Unitedconsumers als hun incassobureau sturen brieven m...
Lees verder »klantonvriendelijke medewerkers
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Slecht! Super slecht wat een bedrijf zeg, geen service, klantonvriendelijke medewerkers met een arrogante houding. Geen...
Lees verder »onprofessionele service
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Zeer onprofessionele klantenservice van Oxxio. Ik heb nu al 3 keer een mailtje gestuurd betreft een foutieve maandnota d...
Lees verder »zeer teleurstellend
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb zeer zeer slechte ervaringen met Oxxio omdat ze de meterstand verkeerd hebben opgenomen iets met de tariefmeter b...
Lees verder »stop ermee Oxxio
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik vind dat de bedrijven als Oxxio moeten ophouden met het aanbieden van allemaal aanbiedingen als mensen de overstap ma...
Lees verder »