3 jaar tevreden klant
Geschreven door Jolande op 01/09/2011 om 19:18:
Ben nu sinds 3 jaar tevreden klant van DELTA. Eigenlijk loopt alles via greenchoice want deze 2 partijen werken nauw samen. Het fijne aan deze partij vind ik dat ze groene stroom leveren en dat spreekt me aan. De groene stroom kost ook niet meer dan de normale (grijze) stroom. Verder nooit problemen gehad met de levering of iets dergelijks als nota's
Informatie over DELTA »
Meer ervaringen met DELTA »
Energieprijzen vergelijken »
Waardering
6,3
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Meer ervaringen met DELTA
tijd om over te stappen
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Na een jaar bij DELTA te hebben gezeten heb ik nu de keus gemaakt om over te stappen. Ben vorig jaar verhuisd en de wijz...
Lees verder »slechte klantenservice
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Klantenservice geeft geen antwoord op mijn mailtjes of een automatisch antwoord met de mededeling dat ik ze beter kan be...
Lees verder »prima leverancier
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Delta energie is een prima leverancier. Overgang was top, berichtgeving en informatievoorziening op de website spreken v...
Lees verder »niets op aan te merken
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Prijs is gemiddeld; niet duur niet goedkoop Klantenservice geen problemen mee gehad Altijd bereikbaar en geen lange wa...
Lees verder »een groot drama!!
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Na een halfjaar contract direct opgezegd komt er ineens een nota binnen van 1650 euro!!. Alle meterstanden kloppen dus w...
Lees verder »