een grote bende
Geschreven door Tatiana op 22/12/2011 om 18:43:
Ik ben niet te spreken over de service die E-On levert. Voordat ik klant werd had ik duidelijk gevraagd hoe het precies zat met de voorschotten per maand. Toen werd aangegeven dat ik hier als consument zelf kon aangeven welk bedrag ik per maand wilde voorschieten. In mijn aanmelding had ik aangegeven dat ik 85 euro per maand wilde betalen maar nu krijg ik ineens een voorschotnota van 127 euro per maand.
Toen ik gister de klantenservice belde en mijn probleem aangaf waren ze ineens niet meer zo flexibel als ze in het begin voordeden. Mevrouw maakte meteen duidelijk dat de nota niet onderhandelbaar was en dat als het me niet bevalt ik maar moet opstappen! Ronduit asociaal en ik heb nu dus al enorme spijt van mijn overstap naar deze leverancier.
Informatie over E.ON Benelux »
Meer ervaringen met E.ON Benelux »
Energieprijzen vergelijken »
Waardering
5,0
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Meer ervaringen met E.ON Benelux
Twee jarig contract met 4 maanden gratis stroom NIET DUS!
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Service oordeel (0 to 10): 1 Prijs/Kwaliteit (0 to 10): 0 2 jaar contract 4 maanden Gratis stroom, NIET DUS! De...
Lees verder »misleidende tarieven
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Vorig jaar overgestapt naar EON vanwege een laag vaststaand tarief. Nu op jaarrekening moet ik 900 euro bijbetalen. De z...
Lees verder »volle tevredenheid
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Uiteindelijk op advies mijn vriend terecht gekomen bij E-On; en naar volle tevredenheid. Enerzijds omdat de prijzen die...
Lees verder »goedkoopste leverancier
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Vanwege mijn verhuizing van Zeeland naar de randstad heb ik me aangemeld bij E-On, en gelukkig blijken ze bijna de goedk...
Lees verder »flinke besparing
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ondanks mijn verbruik (2 kamer appartement) kan ik toch al snel tientallen euro’s besparen op jaarbasis en dat is...
Lees verder »