veel beter dan eneco

Geschreven door Miriam op 09/09/2011 om 11:50:

Nadat het bij ENECO behoorlijk mis ging met de aanmelding, heb ik contact gelegd met energiedirect. Ze waren erg prettig aan de telefoon en konden ons binnen 4 dagen opnieuw aanmelden in het landelijke systeem voor leveranciers, waardoor ze zouden voorkomen dat we werden afgesloten. Misschien zijn ze niet de goedkoopste, maar tot nu toe wel hele goede ervaring met energiedirect.. Zeker de meter is heel handig om te bekijken of we straks extra bij moeten betalen of juist geld terug krijgen! Over de rekening kan ik dus nog niet niet zoveel over zeggen, aangezien we pas 2 maanden klant zijn. Maar de klantenservice is goed bereikbaar en daar ben ik tot nu erg over te spreken

Waardering

8,3

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo Energiedirect.nl
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met Energiedirect.nl

Starre onvriendelijke organisatie bvan zakkenvullers

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Hendrik op 01/08/2013 om 13:07:

ED heeft ons een naheffing gestuurd die niet klopte,en vervolgens ons aangemeld als wanbetaler,omdat de factuur niet met...

Lees verder »

Klopt van geen kant

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door amanda op 16/05/2013 om 22:31:

Ze sturen je na 6 jaar een hele hoge rekening en verwachten dat je die dan even meteen voldoet. Bij niet betalen word h...

Lees verder »

goed, vriendelijk, goedkoop

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Sanne de Boer op 07/05/2012 om 13:58:

Ik vind dat Energie Direct goed bezig is met haar diensten, op deze manier laten ze zien dat samenwerking op andere man...

Lees verder »

tot nu toe bevalt het wel

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Joost Aanstoot op 30/04/2012 om 17:49:

Twee maanden geleden op Energiedirect overgestapt en ik ben tot nu toe erg tevreden. Na een informatief gesprek met de...

Lees verder »

niets dan onbetrouwbaarheid

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Leon Willems op 22/04/2012 om 23:58:

Energiedirect is een uiterst oneerlijk maatschappij, met vervelende reclames en overtuigingen, maar vooral een leveranci...

Lees verder »