Ervaringen met energieleveranciers

Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!

Lees alle ervaringen met:

Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Klantenservice - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Overstapproces

doet precies wat ze zeggen

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Lotje uit Amsterdam met Energiedirect.nl

Energiedirect.nl doet precies wat ze zeggen. Ze zijn duidelijk, eerlijk en makkelijk te bereiken. Ik geef niet snel...

Lees verder »

goed, vriendelijk, goedkoop

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Sanne de Boer met Energiedirect.nl

Ik vind dat Energie Direct goed bezig is met haar diensten, op deze manier laten ze zien dat samenwerking op andere man...

Lees verder »

tot nu toe bevalt het wel

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Joost Aanstoot met Energiedirect.nl

Twee maanden geleden op Energiedirect overgestapt en ik ben tot nu toe erg tevreden. Na een informatief gesprek met de...

Lees verder »

Super overstapservice

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Lisa overstraten met Anode

Het overstappen ging prima, en nu na 6 maanden ben ik ook nog eens minder kwijt voor mijn energiekosten. hulde voor Anod...

Lees verder »

ben 65 euro duurder uit maar niet erg

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Charlie L met ONEforONE

Ik ben al jaren klant bij OneforONE. En ben toch her en der gaan kijken bij andere energie leveranciers omdat die zeggen...

Lees verder »

totaal geen problemen

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:

Hallo, ik heb in tegenstelling tot de andere reacties totaal geen problemen met de Nederlandse Energie Maatschappij, ben...

Lees verder »

gemiddeld tevreden

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door milieubewust met Westland Energie

Woon nu al zo'n 2 jaar in het westland en ben toen direct klant gewordne bij Westland op aanraden van mijn buren. Ik heb...

Lees verder »

overstap super geregeld

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door P.K Zwierkink met Oxxio

Oxxio heeft onze overstap super geregeld zonder problemen. Allereerst ontvingen we een duidelijk overzicht van de stappe...

Lees verder »

geen problemen hier

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Reneetje met Nuon

Geen problemen met Nuon. Er werd alleen een kleine fot gemaakt tijdens de overstap (dubbele rekening); paar keer belle...

Lees verder »

leuke welkomstpremie

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Remko K met Nuon

Het fijne aan Nuon is het volgende ze hebben geen dure belnummers, geen boetes voor te laat betalen en je krijgt een wel...

Lees verder »

betrouwbare leverancier

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Tony Maloni met Nuon

Betrouwbare leverancier. Contract van 1 jaar loopt nu bijna af, maar verleng het graag weer want ben tevreden . Alleen j...

Lees verder »

veel verkeerde rekeningen

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Nawal met Nuon

Ik ben vorig jaar ook klant geworden bij Nuon en ook bij waren al meteen veel fouten gemaakt met verkeerde rekeningen. N...

Lees verder »

duidelijk gesprek

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Sietse met UnitedConsumers

Laatst had ik een verkoper van UnitedConsumers aan de deur staan. Deze jongeman heeft mij alles verteld over de werkwijz...

Lees verder »

350 euro retour gekregen

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Dennis Witkamp met UnitedConsumers

Vandaag 350 euro retour gekregen op mijn jaarrekening!!! Ben hier erg over te spreken! Verder heb ik goede ervaringen me...

Lees verder »

ben erg tevreden

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Thomas met Oxxio

Wij hebben absoluut geen op of aanmerkingen over de service van Oxxio . Al meer dan 2 jaar zijn wij zeer content jaar; a...

Lees verder »

Zeer tevreden over prijs en service

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Marianne met Orro Energy

Een klantenservice die mijn telefoontje binnen 5 seconde opneemt vind je niet vaak en volgens mij zeker niet in de energ...

Lees verder »

oplichters die oxxio

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Samira met Anode

Alweer bijna een jaar klant van Anode wat me stukken beter bevalt dan Oxxio(oplichters). De facturen zijn erg duidelijk...

Lees verder »

Geld besparen Anode

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Ajax23 met Anode

Volgens de online verbruiksmodule zou ik bij deze club al snel zo’n 20 euro per maand kunnen besparen; dus de st...

Lees verder »

Tien euro overhead en profit in abonnementvorm.

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door I. Visser met Robin Energie

Wat ik zo duidelijk en nuchter vind is dat je tien euro betaald en de rest tegen leveringskosten en belasting/netwerkbeh...

Lees verder »

fijne en gemakkelijke overstap

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Lucas Baanstra met Atoomstroom

Wij zijn vorig jaar toen we verhuisden naar onze nieuwe woning overgestapt naar AtoomStroom. Ik ben helemaal niet van me...

Lees verder »
Ga naar pagina:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15