Ervaringen met energieleveranciers

Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!

Lees alle ervaringen met:

Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Klantenservice - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Overstapproces

niet heel eerlijk

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Ruben van Traa met Robin Energie

Ik ben erg tevreden over RobinEnergie. Ze zouden wel iets transparanter mogen zijn wat betreft de beloofde kortingen. Er...

Lees verder »

tijd om over te stappen

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Martin Dillemans met DELTA

Na een jaar bij DELTA te hebben gezeten heb ik nu de keus gemaakt om over te stappen. Ben vorig jaar verhuisd en de wijz...

Lees verder »

betrouwbare leverancier

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Joost Berk met DONG Energy

DONG Energy is een zeer betrouwbare energie leverancier, afhandeling van mijn vragen worden direct beantwoord en ik krij...

Lees verder »

bepaald geen grote fan

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Madelijne Kuyt met DONG Energy

Ik ben zelf bepaald geen grote fan van Dong Energy. Heb een tijd bij hen gezeten en sinds3 maanden naar UnitedCOnsumers...

Lees verder »

volle tevredenheid

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Marc Coemans met E.ON Benelux

Al jaren betaal ik mijn stroom en gasverbruik via E.On naar volle tevredenheid. Als er al eens iets fout gaat is dat alt...

Lees verder »

komen beloftes niet na

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Jeanette met WoonEnergie

Stap niet over op deze leverancier ze komen de beloftes die ze maken voor langlopende contracten namelijk niet na! Ze be...

Lees verder »

geen klant worden hier

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Sandra de wit met WoonEnergie

Hier hetzelfde verhaal als Jeanette; word ineens gebeld en wordt me verteld dat mijn contract is opgezegd en dat ik nu 2...

Lees verder »

goede klantenservice

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door van leeuwen met Windunie

Goede snelle contacten met de klantenservice. Ben altijd correct en fatsoenlijk te woord gestaan. klachtenafhandeling k...

Lees verder »

snelle oplossing fout

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Fam de Boer met Windunie

Wij waren in de periode dat de meterstand dient doorgegeven te worden op vakantie in China. Windunie heeft dan ook een v...

Lees verder »

bevalt allemaal goed

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Bobbie met Windunie

Toen wij 4 jaar geleden ons huis huurden, zijn we klant geworden bij Windunie op aanraden van onze buren. We hebben nooi...

Lees verder »

degelijke leverancier

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Marga met MAIN Energie

Ben tot nu toe zeer tevreden over Main Energie. Het overstappen verliep prima. Ik werd er keurig eerst nog aan herinnerd...

Lees verder »

geen meteropnamekaart

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Edwin met Frivius energie

Opzich zijn we tevreden met Frivius; het enige nadeel dat we tot nu toe ondervinden is dat we geen kaart voor de meterop...

Lees verder »

6 maanden ineens

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Niels kerstholt met Innova Energie

Innova schrijft maanden niets af en dan schrijven ze ineens de voorschotten voor 6 maanden ineens af. De jaarnota wordt...

Lees verder »

professionele klantenservice

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Dhr. Brackenie met Innova Energie

Echt een super service gehad bij Innova. Ik had wat vragen over de rekening en werd heel goed te woord gestaan door de m...

Lees verder »

niet over te spreken

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Lonneke met E.ON Benelux

Ik ben echt schandalig behandeld door dit bedrijf na mijn overstap. Ik was al niet tevreden over de service maar na mijn...

Lees verder »

slechte ervaring met NEM

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:

heb hele slechte ervaringen met het beantwoorden van mijn vragen, wacht nu al meer dan 5 maanden op antwoord. Eindnotas...

Lees verder »

ze doet haar best maar helpt niets

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Marciella met Eneco

Ondertussen zeker tussen 10 tot 20 keer contact gehad met Eneco. Ik heb al mijn informatie waaruit blijkt wat de gecorr...

Lees verder »

wat een slecht bedrijf

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Wiemer Kuik met Eneco

wat een slecht bedrijf! Hele lange wachttijden bij de klantenservice, en vervolgens niet eens goed te woord gestaan. To...

Lees verder »

niet overstappen aub

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Ozlem met Eneco

Helaas heb ik zelden zo’n slecht bedrijf met onprettige service gezien!!De bereikbaarheid van de klantenservice i...

Lees verder »

al 6 maanden bezig

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Jamila met Energiedirect.nl

IK ben nu al 6 maanden bezig met Energiedirect om mijn teveel betaalde nota's terugbetaald te krijgen. Het meest verv...

Lees verder »
Ga naar pagina:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15