Ervaringen met energieleveranciers

Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!

Lees alle ervaringen met:

Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Klantenservice - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Overstapproces

niets dan onbetrouwbaarheid

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door K. Dorp met Nuon

Ik heb niets dan gal over dit bedrijf te spuwen. De ellende begint al na het aanmelden; voor je het weet ligt er een dik...

Lees verder »

veel praatjes maar....

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Michael Roch met UnitedConsumers

Omdat wij al sinds iets meer dan 2 maanden in onze nieuwe woning woonden en dus aan Nuon hebben door betaald en dus niet...

Lees verder »

probleem snel opgelost

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Gabriella Marciano met UnitedConsumers

Ik heb nu al meerdere malen problemen gehad met notas omdat ik volgens hun de verkeerde meterstanden had doorgegeven. Ik...

Lees verder »

veel verkeerde rekeningen

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Dettie Brackenie met UnitedConsumers

Dit bedrijf bezorgt me erg veel hoofdpijn de laatste weken! Zowel Unitedconsumers als hun incassobureau sturen brieven m...

Lees verder »

ik ga overstappen

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Dhr. Beetstra met UnitedConsumers

Ik heb nu al diverse reviews gelezen over UC en ik denk dat ik nu daadwerkelijk de overstap ga maken. Ook al zijn ze nie...

Lees verder »

stop ermee Oxxio

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Merelinde K met Oxxio

Ik vind dat de bedrijven als Oxxio moeten ophouden met het aanbieden van allemaal aanbiedingen als mensen de overstap ma...

Lees verder »

Klantonvriendelijk

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Daniel-U met WoonEnergie

Zeer klantonvriendelijke organisatie die zijn eigen administratie niet op orde heeft. Keer te laat betalen en ze gooien...

Lees verder »

Verkeerde colportage

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Hendrik met Electrabel

Van de week een jonge man aan de deur gehad van Electrabel. Hij vertelde mij dat ze rechtstreeks vanaf de energiecentral...

Lees verder »

stelletje amateurs

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Jeremy met Atoomstroom

DIt zijn echt een stelletje amateurs. De tarieven zijn zeer moeilijk te vinden op hun website; en als je ze na lang zoek...

Lees verder »

geen klant worden

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Hassan Bouali met Atoomstroom

Ik raad iedereen ten strengste aan geen klant te worden bij deze leverancier. ze hadden mij een mooie belofte gedaan maa...

Lees verder »

grootste fout ooit

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Marleen met Oxxio

Wij zijn sinds 22 april 2010 klant bij Oxxio en dit is de grootste fout die wij ooit hebben gemaakt! Wij zijn nu al m...

Lees verder »

Be aware of Nederlandse Energie Maatschappij

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:

Nederlandse Energie Maatschappij (NEM, NLE), NLEnergie, or whatever names they are known by, this company has no sense o...

Lees verder »

Ik voel me bedrogen

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:

Ze schrijven af ook al leveren ze niet meer bij je, wat ze dan zegge is dat ze het recht hebben om gewoon geld af te sch...

Lees verder »

een groot drama!!

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door C.H. Haagveld met DELTA

Na een halfjaar contract direct opgezegd komt er ineens een nota binnen van 1650 euro!!. Alle meterstanden kloppen dus w...

Lees verder »

wat een rotzooi

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Mr. van Dam met Nederlandse Energie Maatschappij

De interne communicatie klopt bij de NEM voor geen meter. Moet nu ten onrechte betalen voor een administratieve fout wa...

Lees verder »

waardeloze service

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Mirjam met DELTA

Erg leuk dat dit bedrijf zich profileert als opwekker van duurzame stroom maar de waardeloze service is echt om te huile...

Lees verder »

slechte klantenservice

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Anastasia met DELTA

Klantenservice geeft geen antwoord op mijn mailtjes of een automatisch antwoord met de mededeling dat ik ze beter kan be...

Lees verder »

geen eerlijke maatschappij

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door man uit ROtterdam met Electrabel

erg vervelend dat ik er pas achteraf achter kom dat ELectrabel helemaal niet zo goedkoop is als ze doen overkomen op hun...

Lees verder »

veel duurder dan je denkt

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door arme student met Electrabel

Electrabel zou ik niet aan beginnen als je energie van hen afneemt. Was vorig jaar bij ENeco en had 669 cube gas verbrui...

Lees verder »

eindafrekening klopt niet

  • Energierekening:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
Door Dajo Braaksma met Era Energy

Pure ellende. Zeker als je gaat verhuizen en geen klant blijft. Want net als je je voordeel eruit hebt gehaald pakken ze...

Lees verder »
Ga naar pagina:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15