Frivius hald op

Geschreven door Marijke op 04/02/2012 om 11:53:

Wij zijn al jaren klant bij frivius en het moederbedrijf eneco heeft besloten te stoppen met de klanten bij Frivius. Alle klanten worden nu overgezet naar Eneco. Ik zal helaas gedwongen worden een andere maatschappij te zoeken want Eneco is nu niet de keuze die ik wil maken. Bij Frivius heb je een service en inspanning die je niet snel weer terugvindt. Ik ben dan ook niet blij met deze actie van eneco. Medewerkers Frivius bedankt voor jullie inzet en nogmaals bedankt voor de inzet en hulp bij de ellende met enexis nav een kapotte meter en de schatting van de standen die ze mij presenteerden.
Ik ga ze volgende week gewoon nog even bellen om ze te bedanken.

Waardering

8,0

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo Frivius energie
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met Frivius energie

foutieve rekeningen

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Mevr. de Jong op 27/03/2012 om 11:15:

6 maanden klant en tot nu toe slechts 1 correcte nota gehad van Frivius. Er worden veel fouten in gemaakt waar ik telken...

Lees verder »

pas op voor stilzwijgende verlenging

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Ruben Visser op 07/02/2012 om 20:09:

Zojuist contact gehad met de helpdesk van Frivius naar aanleiding van een boete van 230 euro die ik kreeg icm een opzegg...

Lees verder »

slechtste service ooit

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Merel op 03/12/2011 om 20:46:

Ik raad iedereen af om zich aan te melden bij deze leverancier. Nadat ik me 3 maanden geleden had aangemeld kreeg ik eer...

Lees verder »

eerlijke leverancier

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Lucassen op 18/10/2011 om 12:59:

Vorig jaar december overgestapt naar Frivius. Eigenlijk wilde ik eerder overstappen maar was te laat met opzeggen bij Nu...

Lees verder »

geen meteropnamekaart

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Edwin op 03/09/2011 om 07:20:

Opzich zijn we tevreden met Frivius; het enige nadeel dat we tot nu toe ondervinden is dat we geen kaart voor de meterop...

Lees verder »