niets dan onbetrouwbaarheid

Geschreven door Margareth op 05/10/2011 om 11:18:

Eind vorig jaar heb ik een huis gekocht. Ik heb mij toen aangemeld bij een nieuwe energieleverancier. Tot mijn grote verbazing bleek ik daar begin dit jaar door Greenchoice te zijn afgemeld. Greenchoice zegt dit te hebben gedaan na een verzoek van mijn woningcorporatie.

Deze wooncorporatie was de vorige eigenaar maar heeft mij bevestigd dat zij dit 100% niet hebben gedaan. Greenchoice heeft in deze mij totaal geen medewerking verleend. Greenchoice erkent de fout maar ik moet het zelf maar oplossen.

Waardering

4,7

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo Greenchoice
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met Greenchoice

slechte service, afsluiten ondanks hun fout

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door robin op 10/03/2014 om 21:30:

Wij werden gedreigd met afsluiting omdat we de jaarrekening niet zouden hebben betaald. Ze hebben die 5 keer naar ons v...

Lees verder »

moet 133& bijbetalen

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Michelle op 23/04/2012 om 12:43:

Ooit was ik zeer te spreken over Greenchoice. Heb altijd mijn rekeningen op tijd betaald, nu heb ik een jaarafrekening o...

Lees verder »

grote teleurstelling

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door M.L. Janssen op 18/12/2011 om 10:05:

Wat een moeite om iemand aan de lijn te krijgen bij deze leverancier die mijn vragen goed kan beantwoorden en dan vooral...

Lees verder »

altijd prima geholpen

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Rakesh op 07/12/2011 om 12:33:

Vier maanden terug klant geworden bij Greenchoice ivm oplevering nieuwbouwwoning. Regelmatig contact gehad met klantense...

Lees verder »

goede klantenservice

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Tjalling Beetstra op 03/11/2011 om 16:35:

Dit is een goede, eerlijke club die al geruime tijd hard werkt aan duurzame energie in Holland Ik ben al jarenklant van...

Lees verder »