Waardeloos bedrijf!!!!!
Geschreven door Autosnelservice op 19/02/2013 om 19:16:
Moet elke keer zelf bellen,word vervolgens niet teruggebeld.Het kontrakt opgezegd binnen de 3 maanden proefperiode,en wordt vervolgens gebeld dat we een jaarkontrakt hebben;vervolgens doorverbonden met een collega en die vraagt doodleuk;meneer legt u de situatie maar eens uit!!
(ik werd gebeld!)Goed huiswerk,en goede kennis van eigen kontraktregels,alleen dan heel anders, wat een BUT-bedrijf!!!Jammer dat dit zo is verlopen.
We zijn weer terug bij de Nuon.
Informatie over Innova Energie »
Meer ervaringen met Innova Energie »
Energieprijzen vergelijken »
Waardering
2,0
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:

Meer ervaringen met Innova Energie
Zeer slecht Hoge extra kosten
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Zeer slecht in communicatie. Hoge extra bij komende kosten. Erg onduidelijk en niet oplossing gericht naar klanten....
Lees verder »NIET mee in zee gaan!! Doen maar wat!!
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Wij liggen al een jaar in de knoop met Innova. Ze sturen hoge voorschotrekeningen, op de jaarrekening staan meterstand...
Lees verder »Geld onterecht afschrijven
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben niet eens een klant van Innova Energie en ze hebben toen ik 2 maanden in het buitenland zat maar liefst 3x geld v...
Lees verder »Incapabel! Een heel verkeerd maandbedrag, gevolg een mega bedrag bijbetalen.
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Zonder al te veel na te denken overgestapt het leek een mooi aanbod wat we kregen. Nadat een keer te betaalde, door omst...
Lees verder »Zeer professionele afwikkeling
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik zat bij NUON en had een verbruik van 5.000 kwh in een normaal huis. Innova bood gelijk aan een slimme meter kosteloos...
Lees verder »