Zeer professionele afwikkeling

Geschreven door Dhr. J.C. De Bres op 13/06/2013 om 15:59:

Ik zat bij NUON en had een verbruik van 5.000 kwh in een normaal huis. Innova bood gelijk aan een slimme meter kosteloos te plaatsen en mijn verbruik te monitoren. Wat blijkt mijn meter draaide sneller dan gemoeten. Enige minpuntje is het feit dat ik twee keer moest bellen voordat dit werd opgepakt.

Waardering

9,7

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo Innova Energie
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met Innova Energie

Zeer slecht Hoge extra kosten

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Menno op 09/12/2014 om 12:24:

Zeer slecht in communicatie. Hoge extra bij komende kosten. Erg onduidelijk en niet oplossing gericht naar klanten....

Lees verder »

NIET mee in zee gaan!! Doen maar wat!!

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door geplukte kip op 18/10/2014 om 12:09:

Wij liggen al een jaar in de knoop met Innova. Ze sturen hoge voorschotrekeningen, op de jaarrekening staan meterstand...

Lees verder »

Geld onterecht afschrijven

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Jos Roen op 02/09/2014 om 13:13:

Ik ben niet eens een klant van Innova Energie en ze hebben toen ik 2 maanden in het buitenland zat maar liefst 3x geld v...

Lees verder »

Incapabel! Een heel verkeerd maandbedrag, gevolg een mega bedrag bijbetalen.

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Robbert op 19/08/2013 om 16:41:

Zonder al te veel na te denken overgestapt het leek een mooi aanbod wat we kregen. Nadat een keer te betaalde, door omst...

Lees verder »

Waardeloos bedrijf!!!!!

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Autosnelservice op 19/02/2013 om 19:16:

Moet elke keer zelf bellen,word vervolgens niet teruggebeld.Het kontrakt opgezegd binnen de 3 maanden proefperiode,en wo...

Lees verder »