Incapabel! Een heel verkeerd maandbedrag, gevolg een mega bedrag bijbetalen.
Geschreven door Robbert op 19/08/2013 om 16:41:
Zonder al te veel na te denken overgestapt het leek een mooi aanbod wat we kregen. Nadat een keer te betaalde, door omstandigheden. Kregen we gelijk een deurwaarder op ons dak. Wat weer extra kosten met zich meebracht.
Om die reden zijn we dan ook snel weer weggegaan bij Innova. Maar toen kwam de grootste schok. Innova had ons maandbedrag verkeerd ingeschat. En we moesten aan hun een hoogbedrag bijbetalen.
Een termijn bedrag wordt normaal gesproken ingeschat met behulp van de Netbeheerder die weet de historie van een huis of pand en daarmee kan een energie maatschappij een inschatting maken of een maandbedrag realistisch is of niet. Innova heeft dat dus nagelaten waardoor wij een hoge eindafrekening kregen. Voor ons nooit meer Innova.
Informatie over Innova Energie »
Meer ervaringen met Innova Energie »
Energieprijzen vergelijken »
Waardering
2,0
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Meer ervaringen met Innova Energie
Zeer slecht Hoge extra kosten
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Zeer slecht in communicatie. Hoge extra bij komende kosten. Erg onduidelijk en niet oplossing gericht naar klanten....
Lees verder »NIET mee in zee gaan!! Doen maar wat!!
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Wij liggen al een jaar in de knoop met Innova. Ze sturen hoge voorschotrekeningen, op de jaarrekening staan meterstand...
Lees verder »Geld onterecht afschrijven
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben niet eens een klant van Innova Energie en ze hebben toen ik 2 maanden in het buitenland zat maar liefst 3x geld v...
Lees verder »Zeer professionele afwikkeling
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik zat bij NUON en had een verbruik van 5.000 kwh in een normaal huis. Innova bood gelijk aan een slimme meter kosteloos...
Lees verder »Waardeloos bedrijf!!!!!
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Moet elke keer zelf bellen,word vervolgens niet teruggebeld.Het kontrakt opgezegd binnen de 3 maanden proefperiode,en wo...
Lees verder »