6 maanden ineens

Geschreven door Niels kerstholt op 26/11/2011 om 07:48:

Innova schrijft maanden niets af en dan schrijven ze ineens de voorschotten voor 6 maanden ineens af. De jaarnota wordt berekend op 1200m3 meer gas dan ik heb verbruikt. De correctie van de maandnota laat nu ook al 2 maanden opzich wachten. Het nieuwe maandbedrag wordt niet verlaagd omdat de netwerk leverancier van Innova verplicht is het verbruik van het vorige jaar te hanteren. Dit vind ik echt belachelijk want hoe kun je nou het verbruik van een oude bewoner met mij vergelijken.
Nu eindelijk na dreigen met opzeggen hebben ze wel ineens 50 euro van mijn maandnota afgehaald

Waardering

4,3

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo Innova Energie
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met Innova Energie

Zeer slecht Hoge extra kosten

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Menno op 09/12/2014 om 12:24:

Zeer slecht in communicatie. Hoge extra bij komende kosten. Erg onduidelijk en niet oplossing gericht naar klanten....

Lees verder »

NIET mee in zee gaan!! Doen maar wat!!

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door geplukte kip op 18/10/2014 om 12:09:

Wij liggen al een jaar in de knoop met Innova. Ze sturen hoge voorschotrekeningen, op de jaarrekening staan meterstand...

Lees verder »

Geld onterecht afschrijven

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Jos Roen op 02/09/2014 om 13:13:

Ik ben niet eens een klant van Innova Energie en ze hebben toen ik 2 maanden in het buitenland zat maar liefst 3x geld v...

Lees verder »

Incapabel! Een heel verkeerd maandbedrag, gevolg een mega bedrag bijbetalen.

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Robbert op 19/08/2013 om 16:41:

Zonder al te veel na te denken overgestapt het leek een mooi aanbod wat we kregen. Nadat een keer te betaalde, door omst...

Lees verder »

Zeer professionele afwikkeling

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Dhr. J.C. De Bres op 13/06/2013 om 15:59:

Ik zat bij NUON en had een verbruik van 5.000 kwh in een normaal huis. Innova bood gelijk aan een slimme meter kosteloos...

Lees verder »