tevreden met mijn overstap
Geschreven door Onno Zwart op 19/01/2012 om 14:32:
Innova heeft mij een goed aanbod gedaan waardoor ik ben overgestapt. Als nieuwe klant krijg ik een flinke korting op mijn elektriciteit en mijn prijzen worden vastgezet voor 3 jaar. Ik heb vanmiddag gebeld met de klantenservice, die waren zeer goed bereikbaar en hielpen me duidelijk en ook al mijn vragen werden professioneel beantwoord. Ik ben wel anders gewend voorheen bij Eneco, dus nu al erg tevreden met mijn overstap. Bravo Innova!
Informatie over Innova Energie »
Meer ervaringen met Innova Energie »
Energieprijzen vergelijken »
Waardering
8,0
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Meer ervaringen met Innova Energie
Zeer slecht Hoge extra kosten
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Zeer slecht in communicatie. Hoge extra bij komende kosten. Erg onduidelijk en niet oplossing gericht naar klanten....
Lees verder »NIET mee in zee gaan!! Doen maar wat!!
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Wij liggen al een jaar in de knoop met Innova. Ze sturen hoge voorschotrekeningen, op de jaarrekening staan meterstand...
Lees verder »Geld onterecht afschrijven
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben niet eens een klant van Innova Energie en ze hebben toen ik 2 maanden in het buitenland zat maar liefst 3x geld v...
Lees verder »Incapabel! Een heel verkeerd maandbedrag, gevolg een mega bedrag bijbetalen.
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Zonder al te veel na te denken overgestapt het leek een mooi aanbod wat we kregen. Nadat een keer te betaalde, door omst...
Lees verder »Zeer professionele afwikkeling
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik zat bij NUON en had een verbruik van 5.000 kwh in een normaal huis. Innova bood gelijk aan een slimme meter kosteloos...
Lees verder »