Ervaringen met energieleveranciers
Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!
Lees alle ervaringen met:
Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Klantenservice - Bereikbaarheid - Overstapproces - Energierekening
prima maatschappij
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ben nu al zo’n 6 jaar klant bij Eneco. Alleen problemen gehad met een eenmalige verhuizing. Nieuwe bewoners van m...
Lees verder »betrouwbare leverancier
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Tot nu gaat alles goed en ben erg tevreden over de service van Greenchoice. Ze zijn niet de goedkoopste maar service is...
Lees verder »innovatieve leverancier
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Nu sinds 4 weken overgestapt op E-On. Een heel innovatief concept, ik wilde al maanden geleden overstappen maar had gee...
Lees verder »enige tijd geleden overgestapt
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben enige tijd geleden overgestapt naar E-On en ben zeer tevreden over het bedrijf. Ik kreeg meteen een vaste lagere...
Lees verder »volle tevredenheid
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Uiteindelijk op advies mijn vriend terecht gekomen bij E-On; en naar volle tevredenheid. Enerzijds omdat de prijzen die...
Lees verder »eerlijk en helder
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Eerlijk en helder is de beste omschrijving voorn E-On. Onafhankelijk rekenen ze alle mogelijkheden voor je uit en eindig...
Lees verder »prima leverancier
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben na Nuon en Electrabel overgestapt naar Eneco, niet alleen werd mij 2 maanden gratis stroom aangeboden. Maar ook h...
Lees verder »soepele overstap
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben na Nuon en Electrabel overgestapt naar UnitedConsumers, niet alleen werd mij 2 maanden gratis stroom aangeboden....
Lees verder »ben blij dat ik er (bijna) vanaf ben
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb vorig jaar geleden na telefonische colportage ontzettend veel moeite moeten doen om weer van energiedirect af te...
Lees verder »doet precies wat ze zeggen
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Energiedirect.nl doet precies wat ze zeggen. Ze zijn duidelijk, eerlijk en makkelijk te bereiken. Ik geef niet snel...
Lees verder »fijne en gemakkelijke overstap
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
top initiatief, eindelijk eens een nieuw energiebedrijf met een goede aanbieding. Goedkope leveranciers hebben ten onrec...
Lees verder »niets dan onbetrouwbaarheid
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Eind vorig jaar heb ik een huis gekocht. Ik heb mij toen aangemeld bij een nieuwe energieleverancier. Tot mijn grote ver...
Lees verder »goede klantenservice
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Dit is een goede, eerlijke club die al geruime tijd hard werkt aan duurzame energie in Holland Ik ben al jarenklant van...
Lees verder »altijd prima geholpen
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Vier maanden terug klant geworden bij Greenchoice ivm oplevering nieuwbouwwoning. Regelmatig contact gehad met klantense...
Lees verder »niet interessant voor consumenten
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Het lijkt erop alsof ONEforONE alleen nog een leverancier is voor de zakelijke markt. De consumenten hebben te maken met...
Lees verder »flinke besparing
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben zelf al klant bij one for one sinds de start van het bedrijf, en heb in de loop der jaren e.e.a. meegemaakt, zoal...
Lees verder »totaal geen problemen
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Hallo, ik heb in tegenstelling tot de andere reacties totaal geen problemen met de Nederlandse Energie Maatschappij, ben...
Lees verder »geen klachten so far
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben onlangs overgestapt van Main Energie na Orro Energy word tot nu toe vrijwel altijd correct behandeld bij Orro. T...
Lees verder »fijne en gemakkelijke overstap
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
ben erg te spreken over de overstap; 4 maanden terug zaten we nog bij de Eneco maar dat was niet zo leuk. De service van...
Lees verder »toch de actie cadeau gekregen
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
De overstap is snel verlopen zonder administratieve problemen. Eerst kreeg ik wel de melding dat ik ik geen gebruik kon...
Lees verder »