Ervaringen met energieleveranciers

Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!

Lees alle ervaringen met:

Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Klantenservice - Bereikbaarheid - Overstapproces - Energierekening

echt de goedkoopste van NL

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door familie Graansboer met Oxxio

Met een mond vol tanden heb ik Oxxio vergeleken met de concurrenten. Keer op keer komt Oxxio echt als goedkoopste uit de...

Lees verder »

overstap super geregeld

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door P.K Zwierkink met Oxxio

Oxxio heeft onze overstap super geregeld zonder problemen. Allereerst ontvingen we een duidelijk overzicht van de stappe...

Lees verder »

altijd goed geholpen

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Willeke met Nuon

Wij zijn altijd goed geholpen en nooit problemen gehad met de service van Nuon. Het is een fijn bedrijf waar andere nog...

Lees verder »

geen problemen hier

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Reneetje met Nuon

Geen problemen met Nuon. Er werd alleen een kleine fot gemaakt tijdens de overstap (dubbele rekening); paar keer belle...

Lees verder »

tarieven kloppen als een bus

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Lidewij Crama met Nuon

3 weken terug online klant geworden bij Nuon; gisteren mijn contract ontvangen en de tarieven kloppen precies zoals op d...

Lees verder »

erg behulpzame helpdesk

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door 3 bewoners Scheepkwartier met Nuon

Wij hebben ons samen met 3 andere eigenaren uit ons wooncomplex aangemeld bij Nuon. De overstap is inmiddels rond en p...

Lees verder »

zeer tevreden over Oxxio

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Irma en Karel met Oxxio

Wij zijn al zo'n 3 jaar klant bij Oxxio en kunnen ons totaal niet vinden in alle ervaringen op deze website. Bij ons gaa...

Lees verder »

zeer tevreden over

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Jeroen P met UnitedConsumers

ik heb al bij meerder leveranciers gezeten van A t/m Z maar UnitedConsumers is tot nu toe met pluim de beste leverancier...

Lees verder »

bonus is verkooppraatje

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Barry Opdam met UnitedConsumers

Hou er altijd rekening mee dat de toegezegde bonus bij verlenging van het jaarcontract tijdens een volgende jaarafrekeni...

Lees verder »

vieze colportage

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Lennart Bosch met Oxxio

Mijn ouders zijn blijkbaar omgepraat door een colporteur en toen hebben ze hun handtekening gezet omdat ze voorgespiegel...

Lees verder »

niet heel eerlijk

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Ruben van Traa met Robin Energie

Ik ben erg tevreden over RobinEnergie. Ze zouden wel iets transparanter mogen zijn wat betreft de beloofde kortingen. Er...

Lees verder »

waardeloze service

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Mirjam met DELTA

Erg leuk dat dit bedrijf zich profileert als opwekker van duurzame stroom maar de waardeloze service is echt om te huile...

Lees verder »

gematigd positief

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Goran met DELTA

Ik ben gematigd positief over DELTA. Na 3 jaar langvol problemen met Oxxio, heb ik sinds januari een contract bij DELTA....

Lees verder »

onduidelijke offerte

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door twijfelaar met WoonEnergie

De huidige offerte voor 3 jaar G en E bij woonenergie lijkt wel de beste , maar bij nadere controle bleek bij gasafname...

Lees verder »

moeite met zonnepanelen

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door B Gaastra met Windunie

Tot maar liefst 3x problemen gehad met de afrekening van de stroom afkomstig van mijn zonnepanelen op mijn dak na de pla...

Lees verder »

geld blijft in nederland

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door boer uit friesland met Windunie

Bij mij aan de deur stond laatst een adviseur van windunie. Hij heeft mij de voordelen van windunie uitgelegd. zoals dat...

Lees verder »

slechtste service ooit

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Merel met Frivius energie

Ik raad iedereen af om zich aan te melden bij deze leverancier. Nadat ik me 3 maanden geleden had aangemeld kreeg ik eer...

Lees verder »

pas op voor stilzwijgende verlenging

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Ruben Visser met Frivius energie

Zojuist contact gehad met de helpdesk van Frivius naar aanleiding van een boete van 230 euro die ik kreeg icm een opzegg...

Lees verder »

dubbele meter scam

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Eitan S met Eneco

Ik woon in een klein appartement van 59m2 met stadsverwarming. Het is een duurzame woning met perfecte isolatie in de he...

Lees verder »

financieel aan de grond

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Paul Schelfhout met Eneco

Gas en licht van Eneco is werkelijk verschrikkelijk! Wij hebben in 8 maanden wonende op een klein flatje van 50m2 met t...

Lees verder »
Ga naar pagina:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15