Ervaringen met energieleveranciers
Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!
Lees alle ervaringen met:
Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Klantenservice - Bereikbaarheid - Overstapproces - Energierekening
10 voor de service
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Mijn vorige energieleverancier Eneco heeft me zwaar laten stikken vandaar dat ik sinds kort ben overgestapt naar de NEC...
Lees verder »niets dan onbetrouwbaarheid
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Energiedirect is een uiterst oneerlijk maatschappij, met vervelende reclames en overtuigingen, maar vooral een leveranci...
Lees verder »geen spijt van de overstap
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Sinds vorig jaar overgestapt op Energiedirect.nl en ik heb er absoluut geen spijt van. Je krijgt direct iemand aan de li...
Lees verder »oplichterij voorschot bedrag;
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
dat hele Oxxio is allemaal oplichterij; vroeger woonde ik in een 1kamer flat met mijn man en onze zoon; we gebruiken wei...
Lees verder »geen grote fan 1for1
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ben zelf geen grote fan van OneFOROne; Heb een tijd bij die leverancier gezeten en sinds kort naar Electrabel overgestap...
Lees verder »ook overgestapt na problemen
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ben pas overgestapt van NuoN naar de Nederlandse Energie Maatschappij Over mijn maandelijkse voorschot was ik niet te...
Lees verder »concurrentie is 20% goedkoper
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Voorschot aanpassen kent men blijkbaar niet bij de Nederlandse Energie maatschappij. De NEM weet het altijd beter prima...
Lees verder »bij Orro gaat het altijd mis
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Bij Orro Energy gaat het vooral mis omdat ze elke keer mijn meterstanden moeten schatten terwijl ik de kaart altijd netj...
Lees verder »prijzen zijn veel duurder
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Heb geen klachten over de levering of over de service maar vooral over de prijs. Ik had op internet een uitgebreide verg...
Lees verder »grootste boevenbende
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Iedereen weet toch dat Oxxio de grootste boef is van alle energieleveranciers. Vorig jaar had ik via een colporteur aan...
Lees verder »gestegen prijzen
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik adviseer om iedereen na het actiejaar van Nuon snel overtestappen naar een andere leverancier want het actie jaar ga...
Lees verder »pas op mooie praatjes
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Vandaag een adviseur van Nuon gebeld. Hij adviseerde me over te stappen van Eneco naar naar Nuon omdat het maar liefst 4...
Lees verder »erg onduidelijke tarieven
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb nu al op meerder websites gekeken alleen overal waar ik de tarieven van Nuon uitreken verschillen de bedragen eno...
Lees verder »strenge winter toeslag
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
zat bij Essent voor 288,99 per maand Ik betaalde nooit bij maar kreeg altijd geld terug. Ik stapte over naar Nuon want...
Lees verder »veel verkeerde rekeningen
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben vorig jaar ook klant geworden bij Nuon en ook bij waren al meteen veel fouten gemaakt met verkeerde rekeningen. N...
Lees verder »exklanten geven ze niks om
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Op 1 oktober 2010 ben ik overgestapt naar een Electrabel ,drie maanden ndat ik de eindnota van Nuon had ontvangen. Omdat...
Lees verder »niets dan onbetrouwbaarheid
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb niets dan gal over dit bedrijf te spuwen. De ellende begint al na het aanmelden; voor je het weet ligt er een dik...
Lees verder »overstap slordig gedaan
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Onlangs ben ik overgestapt van Eneco naar UnitedConsumers. Ten tijde van het afsluiten van een contract met Eneco was mi...
Lees verder »ik ga overstappen
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb nu al diverse reviews gelezen over UC en ik denk dat ik nu daadwerkelijk de overstap ga maken. Ook al zijn ze nie...
Lees verder »ik betaal meer dan bij eneco
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb onszelf 3 maanden terug ook aangemeld bij UnitedConsumers voor gas en stroom maar betaal nu ongeveer 30 euro per...
Lees verder »