Ervaringen met energieleveranciers
Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!
Lees alle ervaringen met:
Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Overstapproces - Energierekening
slechte ervaring met NEM
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
heb hele slechte ervaringen met het beantwoorden van mijn vragen, wacht nu al meer dan 5 maanden op antwoord. Eindnotas...
Lees verder »slechtste leverancier ooit
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb nog nooit zo'n slechte leverancier gehad! Ze beweren glashard mijn opgave van meterstanden niet te hebben ontvang...
Lees verder »blijft maar incasseren
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Overgestapt gemaakt naar Nuon. Eneco bleef ondertussen rustig maandelijks door incasseren. Bij informeren omtrent deze g...
Lees verder »wat een slecht bedrijf
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
wat een slecht bedrijf! Hele lange wachttijden bij de klantenservice, en vervolgens niet eens goed te woord gestaan. To...
Lees verder »slechte privacy
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Zonder mijn medeweten heeft iemand anders mijn correspondentieadres bij Eneco kunnen veranderen waardoor ik nu allemaal...
Lees verder »acceptgiro problemen
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Nu men bij Eneco af wil van de acceptgiro, krijgen we ineens een korte betalingstermijn van maximaal 2 weken van dag va...
Lees verder »dubbele meter scam
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik woon in een klein appartement van 59m2 met stadsverwarming. Het is een duurzame woning met perfecte isolatie in de he...
Lees verder »amateuristsiche club
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
ga nooit maar dan ook nooit in zee met deze lieden. Ze maken er daadwerkelijk een potje van. Ten eerste veel problemen g...
Lees verder »een grote bende
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben niet te spreken over de service die E-On levert. Voordat ik klant werd had ik duidelijk gevraagd hoe het precies...
Lees verder »vervelende colportage
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Sinds begin februari wordt onze wijk overspoeld door mensen van de NEM die proberen contracten te slijten op een erg ver...
Lees verder »al 6 maanden bezig
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
IK ben nu al 6 maanden bezig met Energiedirect om mijn teveel betaalde nota's terugbetaald te krijgen. Het meest verv...
Lees verder »complete hel op aarde
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
ik ben 65 jaar , nu al bijna een jaar in conflict met oxxio. inmiddels ia het een complete hel op aarde die niet zomaar...
Lees verder »pas op voor deze partij!!!
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ben even aan het oriënteren naar een andere energieleverancier en heb net ook even gekeken op de website van Eneco....
Lees verder »pure oplichterij
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Er stond hier net een verkoper van Enco aan de deur die probeerde mij een contract te verkopen. Maar er werd vrijwel all...
Lees verder »lees eerst alle ervaringen
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ben even aan het oriënteren naar een andere energieleverancier en heb net ook even gekeken op de website van Nuon. H...
Lees verder »slecht voorgevoel
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Deze leverancier weet echt niet waar die mee bezig is en heb nog nooit zo'n knudde bedrijf meegemaakt. Een aantal wek...
Lees verder »ben blij dat ik er (bijna) vanaf ben
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb vorig jaar geleden na telefonische colportage ontzettend veel moeite moeten doen om weer van energiedirect af te...
Lees verder »vervelende kleine lettertjes
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Blijkt dat bij verhuizing de meterstanden kaart na de verhuizing naar onze oude woning zijn gestuurd. Dan volgt een...
Lees verder »3 x niks niks niks
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ga nooit in zee gaan met Energiedirect. Oplichters zijn het en je krijgt een termijn om het op te zeggen en als je dat d...
Lees verder »zeer teleurstellend
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Wat een moeite om iemand aan de lijn te krijgen die mijn vragen kan beantwoorden en dan vooral over de foutieve tarieven...
Lees verder »