Ervaringen met energieleveranciers
Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!
Lees alle ervaringen met:
Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Overstapproces - Energierekening
moet 133& bijbetalen
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ooit was ik zeer te spreken over Greenchoice. Heb altijd mijn rekeningen op tijd betaald, nu heb ik een jaarafrekening o...
Lees verder »BEGIN ER NIET AAN
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
van half 2009 - half jan 2013 klant geweest van woonenergie. In het begin zeer tevreden, maar al gauw werd dat anders....
Lees verder »Waardeloos bedrijf!!!!!
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Moet elke keer zelf bellen,word vervolgens niet teruggebeld.Het kontrakt opgezegd binnen de 3 maanden proefperiode,en wo...
Lees verder »oplichterij voorschot bedrag;
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
dat hele Oxxio is allemaal oplichterij; vroeger woonde ik in een 1kamer flat met mijn man en onze zoon; we gebruiken wei...
Lees verder »Electrabel aan de deur
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Vorige week donderdag een mannetje van Electrabel aan de deur gehad, over de voordelen van overstappen. Het klonk allema...
Lees verder »mijn grootste wens
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Weet je wat mijn grootste wens is? Dat NEM mij eens zou bellen. Dat de NEM samen met mij, evt bij mij thuis, face to fac...
Lees verder »valse voorwendselen
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Onder valse voorwendselen heeft mijn vriendin een contract aan de deur getekend. Hun verkoper vertelde dat het alleen ma...
Lees verder »Nederlandse boevenbende
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
De nem is een echte boevenbende. Er is geen spoor van organisatie, berekeningen voor voorschotten kloppen niet en ze wet...
Lees verder »geen klant worden hier
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Iedereen raad ik af om klant te worden bij NEM, of je moet het leuk vinden om brieven van een incasso bureau te ontvange...
Lees verder »slechtste leverancier
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
De NEM is de slechtste en meest achterlijke leverancier welke ik ook gehad heb. Heeft meer als een jaar nodig om een ein...
Lees verder »wat een zooitje zeg
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Nog nooit een jaarafrekening gehad van de NEM. Als je er eenmaal bij bent, kom je er bijna niet meer af. Het heeft me me...
Lees verder »belachelijk bedrijf
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Echt een belachelijk bedrijf; sinds vorige maand hebben ze mijn maandelijkse termijn verhoogt naar 429 euro per maand. V...
Lees verder »bij Orro gaat het altijd mis
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Bij Orro Energy gaat het vooral mis omdat ze elke keer mijn meterstanden moeten schatten terwijl ik de kaart altijd netj...
Lees verder »boete ivm vakantie
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Na 1 keer te laat te hebben betaald ivm vakantie kreeg ik meteen een boete van 47,50! Echt schandalig hoe ze omgaan met...
Lees verder »niks meer gehoord
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Afgelopen februari heb ik me aangemeld bij Oxxio voor groene stroompakket. Een week later kreeg ik een bevestigingsbrief...
Lees verder »opgelicht met tarieven
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Aangemeld bij Oxxio en wij hadden gelukkig de tarieven uitgeprint als bewijs ter controle. En ja hoor een paar dagen l...
Lees verder »hondsbrutale service
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ook wij werden door Oxxio hondsbrutaal behandeld. Ze beloven een laag tarief en als je daarop reageert krijg je een beve...
Lees verder »stelletje onbeschofte honden
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik was niet te spreken over Oxxio wat een stelletje honden zijn dat. De klantenservice bestaat uit een stel ongeschoold...
Lees verder »slechte ervaringen met Nuon
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Wij hebben ook een slechte ervaring met Nuon gehad. Ze zetten je in de wacht, ze zullen terug bellen, mensen niet bevoeg...
Lees verder »bonus betalen ze niet
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
In 2010 via een vergelijkkingswebsite een contract afgesloten bij Nuon. We zouden een bonus van 150 euro krijgen als we...
Lees verder »