Ervaringen met energieleveranciers

Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!

Lees alle ervaringen met:

Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Overstapproces - Energierekening

gestegen prijzen

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Said Haram met Nuon

Ik adviseer om iedereen na het actiejaar van Nuon snel overtestappen naar een andere leverancier want het actie jaar ga...

Lees verder »

erg onduidelijke tarieven

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Frank op de Woerd met Nuon

Ik heb nu al op meerder websites gekeken alleen overal waar ik de tarieven van Nuon uitreken verschillen de bedragen eno...

Lees verder »

alleen maar duurder uit

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Dhr. Spaans met Nuon

Wij hebben ons ongeveer 1,5 jaar geleden over laten halen om de overstap naar Nuon te maken omdat Nuon ons beloofde een...

Lees verder »

zware misleiding

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Mevr Steens met Nuon

Ik heb mij onlangs ook aangemeld voor de speciale kortingsactie van Nuon voor de 3 jaar vaste tarieven variant. Nou mer...

Lees verder »

niets dan onbetrouwbaarheid

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door K. Dorp met Nuon

Ik heb niets dan gal over dit bedrijf te spuwen. De ellende begint al na het aanmelden; voor je het weet ligt er een dik...

Lees verder »

dit is een waarschuwing!

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Dimitri met Nuon

LET OP WAARSCHUWING!!! Stap nooit maar dan ook nooit over naar de Nuon. Ik ben nu al 3 maanden bezig om de actiekorting...

Lees verder »

veel praatjes maar....

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Michael Roch met UnitedConsumers

Omdat wij al sinds iets meer dan 2 maanden in onze nieuwe woning woonden en dus aan Nuon hebben door betaald en dus niet...

Lees verder »

veel verkeerde rekeningen

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Dettie Brackenie met UnitedConsumers

Dit bedrijf bezorgt me erg veel hoofdpijn de laatste weken! Zowel Unitedconsumers als hun incassobureau sturen brieven m...

Lees verder »

klantonvriendelijke medewerkers

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Desiree met UnitedConsumers

Slecht! Super slecht wat een bedrijf zeg, geen service, klantonvriendelijke medewerkers met een arrogante houding. Geen...

Lees verder »

ga naar consumentenbond

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Maria Sie met UnitedConsumers

Ik heb onlangs een klacht ingediend bij de consumentenbond tegen UnitedConsumers omdat zij mij ten onrechte hebben afges...

Lees verder »

onprofessionele service

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Klaartje met Oxxio

Zeer onprofessionele klantenservice van Oxxio. Ik heb nu al 3 keer een mailtje gestuurd betreft een foutieve maandnota d...

Lees verder »

zeer teleurstellend

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Marieke en Daan met Oxxio

Ik heb zeer zeer slechte ervaringen met Oxxio omdat ze de meterstand verkeerd hebben opgenomen iets met de tariefmeter b...

Lees verder »

belachelijk bedrijf

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Jeremiah met Oxxio

Onbegrijpelijk dat een organisatie als Oxxio nog klanten heeft en nog het recht krijgt om door te gaan met haar praktijk...

Lees verder »

Zeer onbetrouwbaar

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Elke N met Nuon

Ik ben nu al 3 jaar klant bij Nuon, en ik heb altijd al een sociaal tarief gehad. Het eerste jaar had ik niets te klagen...

Lees verder »

Puur oplichterij

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Anselmo met Eneco

Ik heb spijt als haren op mijn kop dat ik me een contract heb laten smeren van deze oplichters: eneco. Ze brengen in...

Lees verder »

Afpersingsbedrijf OXXIO

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Dennis met Oxxio

Wat een waardeloos bedrijf dat hele OXXIO, nu proberen ze mij af te persen omdat ze doodleuk een extra stroom meter in r...

Lees verder »

Nog geen oplossing voor problemen met Budget energie

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door E. de Groot met BudgetEnergie

Na de overstap heeft Budget Energie geen meterstand aan ons gevraagd, na ons eigen initiatief hebben zij deze standen ni...

Lees verder »

Ik moest mijn contract opzeggen

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Edwin niessen met Anode

Ik moest mijn contract opzeggen bij Anode door het sturen van een schriftelijke brief? Kom op zeg dat dit in 2013 nog s...

Lees verder »

Grootste fout ooit

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Ivo Bokern met Nederlandse Energie Maatschappij

Gelokt naar de NEM door een combikorting van €300. Tegen het einde van het contract een aanvraag bij een nieuwe le...

Lees verder »

Klopt van geen kant

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door amanda met Energiedirect.nl

Ze sturen je na 6 jaar een hele hoge rekening en verwachten dat je die dan even meteen voldoet. Bij niet betalen word h...

Lees verder »
Ga naar pagina:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15