Ervaringen met energieleveranciers
Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!
Lees alle ervaringen met:
Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Overstapproces - Energierekening
gestegen prijzen
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik adviseer om iedereen na het actiejaar van Nuon snel overtestappen naar een andere leverancier want het actie jaar ga...
Lees verder »erg onduidelijke tarieven
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb nu al op meerder websites gekeken alleen overal waar ik de tarieven van Nuon uitreken verschillen de bedragen eno...
Lees verder »alleen maar duurder uit
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Wij hebben ons ongeveer 1,5 jaar geleden over laten halen om de overstap naar Nuon te maken omdat Nuon ons beloofde een...
Lees verder »zware misleiding
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb mij onlangs ook aangemeld voor de speciale kortingsactie van Nuon voor de 3 jaar vaste tarieven variant. Nou mer...
Lees verder »niets dan onbetrouwbaarheid
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb niets dan gal over dit bedrijf te spuwen. De ellende begint al na het aanmelden; voor je het weet ligt er een dik...
Lees verder »dit is een waarschuwing!
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
LET OP WAARSCHUWING!!! Stap nooit maar dan ook nooit over naar de Nuon. Ik ben nu al 3 maanden bezig om de actiekorting...
Lees verder »veel praatjes maar....
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Omdat wij al sinds iets meer dan 2 maanden in onze nieuwe woning woonden en dus aan Nuon hebben door betaald en dus niet...
Lees verder »veel verkeerde rekeningen
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Dit bedrijf bezorgt me erg veel hoofdpijn de laatste weken! Zowel Unitedconsumers als hun incassobureau sturen brieven m...
Lees verder »klantonvriendelijke medewerkers
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Slecht! Super slecht wat een bedrijf zeg, geen service, klantonvriendelijke medewerkers met een arrogante houding. Geen...
Lees verder »ga naar consumentenbond
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb onlangs een klacht ingediend bij de consumentenbond tegen UnitedConsumers omdat zij mij ten onrechte hebben afges...
Lees verder »onprofessionele service
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Zeer onprofessionele klantenservice van Oxxio. Ik heb nu al 3 keer een mailtje gestuurd betreft een foutieve maandnota d...
Lees verder »zeer teleurstellend
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb zeer zeer slechte ervaringen met Oxxio omdat ze de meterstand verkeerd hebben opgenomen iets met de tariefmeter b...
Lees verder »belachelijk bedrijf
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Onbegrijpelijk dat een organisatie als Oxxio nog klanten heeft en nog het recht krijgt om door te gaan met haar praktijk...
Lees verder »Zeer onbetrouwbaar
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben nu al 3 jaar klant bij Nuon, en ik heb altijd al een sociaal tarief gehad. Het eerste jaar had ik niets te klagen...
Lees verder »Puur oplichterij
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb spijt als haren op mijn kop dat ik me een contract heb laten smeren van deze oplichters: eneco. Ze brengen in...
Lees verder »Afpersingsbedrijf OXXIO
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Wat een waardeloos bedrijf dat hele OXXIO, nu proberen ze mij af te persen omdat ze doodleuk een extra stroom meter in r...
Lees verder »Nog geen oplossing voor problemen met Budget energie
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Na de overstap heeft Budget Energie geen meterstand aan ons gevraagd, na ons eigen initiatief hebben zij deze standen ni...
Lees verder »Ik moest mijn contract opzeggen
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik moest mijn contract opzeggen bij Anode door het sturen van een schriftelijke brief? Kom op zeg dat dit in 2013 nog s...
Lees verder »Grootste fout ooit
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Gelokt naar de NEM door een combikorting van €300. Tegen het einde van het contract een aanvraag bij een nieuwe le...
Lees verder »Klopt van geen kant
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ze sturen je na 6 jaar een hele hoge rekening en verwachten dat je die dan even meteen voldoet. Bij niet betalen word h...
Lees verder »