Ervaringen met energieleveranciers
Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!
Lees alle ervaringen met:
Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Overstapproces - Energierekening
eerlijke leverancier
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Vorig jaar december overgestapt naar Frivius. Eigenlijk wilde ik eerder overstappen maar was te laat met opzeggen bij Nu...
Lees verder »geen meteropnamekaart
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Opzich zijn we tevreden met Frivius; het enige nadeel dat we tot nu toe ondervinden is dat we geen kaart voor de meterop...
Lees verder »prima maatschappij
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ben nu al zo’n 6 jaar klant bij Eneco. Alleen problemen gehad met een eenmalige verhuizing. Nieuwe bewoners van m...
Lees verder »betrouwbare leverancier
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Tot nu gaat alles goed en ben erg tevreden over de service van Greenchoice. Ze zijn niet de goedkoopste maar service is...
Lees verder »innovatieve leverancier
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Nu sinds 4 weken overgestapt op E-On. Een heel innovatief concept, ik wilde al maanden geleden overstappen maar had gee...
Lees verder »enige tijd geleden overgestapt
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben enige tijd geleden overgestapt naar E-On en ben zeer tevreden over het bedrijf. Ik kreeg meteen een vaste lagere...
Lees verder »eerlijk en helder
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Eerlijk en helder is de beste omschrijving voorn E-On. Onafhankelijk rekenen ze alle mogelijkheden voor je uit en eindig...
Lees verder »soepele overstap
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben na Nuon en Electrabel overgestapt naar UnitedConsumers, niet alleen werd mij 2 maanden gratis stroom aangeboden....
Lees verder »10 voor de service
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Mijn vorige energieleverancier Eneco heeft me zwaar laten stikken vandaar dat ik sinds kort ben overgestapt naar de NEC...
Lees verder »geen spijt van de overstap
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Sinds vorig jaar overgestapt op Energiedirect.nl en ik heb er absoluut geen spijt van. Je krijgt direct iemand aan de li...
Lees verder »doet precies wat ze zeggen
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Energiedirect.nl doet precies wat ze zeggen. Ze zijn duidelijk, eerlijk en makkelijk te bereiken. Ik geef niet snel...
Lees verder »fijne en gemakkelijke overstap
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
top initiatief, eindelijk eens een nieuw energiebedrijf met een goede aanbieding. Goedkope leveranciers hebben ten onrec...
Lees verder »ze doen niks voor het milieu
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik vind ze erg duur in vergelijk voor een energieleverancier die totaal niet denkt aan het milieu of zich inzet voor gro...
Lees verder »niets dan onbetrouwbaarheid
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Eind vorig jaar heb ik een huis gekocht. Ik heb mij toen aangemeld bij een nieuwe energieleverancier. Tot mijn grote ver...
Lees verder »goede klantenservice
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Dit is een goede, eerlijke club die al geruime tijd hard werkt aan duurzame energie in Holland Ik ben al jarenklant van...
Lees verder »altijd prima geholpen
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Vier maanden terug klant geworden bij Greenchoice ivm oplevering nieuwbouwwoning. Regelmatig contact gehad met klantense...
Lees verder »Bouwbedrijf aanholt
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
De overstapservice werkt heel soepeltjes bij BudgetEnergie. Geen enkele klacht voor deze energie maatschappij. Top servi...
Lees verder »Super overstapservice
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Het overstappen ging prima, en nu na 6 maanden ben ik ook nog eens minder kwijt voor mijn energiekosten. hulde voor Anod...
Lees verder »geen spijt van de overstap
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Sinds vorig jaar ben ik overgestapt op ONEforONE en ik heb er absoluut geen spijt van. Je krijgt direct iemand aan de li...
Lees verder »niet interessant voor consumenten
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Het lijkt erop alsof ONEforONE alleen nog een leverancier is voor de zakelijke markt. De consumenten hebben te maken met...
Lees verder »