Ervaringen met energieleveranciers

Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!

Lees alle ervaringen met:

Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Overstapproces - Energierekening

flinke besparing

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Mario met ONEforONE

Ik ben zelf al klant bij one for one sinds de start van het bedrijf, en heb in de loop der jaren e.e.a. meegemaakt, zoal...

Lees verder »

totaal geen problemen

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:

Hallo, ik heb in tegenstelling tot de andere reacties totaal geen problemen met de Nederlandse Energie Maatschappij, ben...

Lees verder »

echt de goedkoopste van NL

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door familie Graansboer met Oxxio

Met een mond vol tanden heb ik Oxxio vergeleken met de concurrenten. Keer op keer komt Oxxio echt als goedkoopste uit de...

Lees verder »

overstap super geregeld

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door P.K Zwierkink met Oxxio

Oxxio heeft onze overstap super geregeld zonder problemen. Allereerst ontvingen we een duidelijk overzicht van de stappe...

Lees verder »

altijd goed geholpen

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Willeke met Nuon

Wij zijn altijd goed geholpen en nooit problemen gehad met de service van Nuon. Het is een fijn bedrijf waar andere nog...

Lees verder »

betrouwbare leverancier

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Tony Maloni met Nuon

Betrouwbare leverancier. Contract van 1 jaar loopt nu bijna af, maar verleng het graag weer want ben tevreden . Alleen j...

Lees verder »

strenge winter toeslag

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Marcel Buissink met Nuon

zat bij Essent voor 288,99 per maand Ik betaalde nooit bij maar kreeg altijd geld terug. Ik stapte over naar Nuon want...

Lees verder »

erg behulpzame helpdesk

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door 3 bewoners Scheepkwartier met Nuon

Wij hebben ons samen met 3 andere eigenaren uit ons wooncomplex aangemeld bij Nuon. De overstap is inmiddels rond en p...

Lees verder »

zeer tevreden over

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Jeroen P met UnitedConsumers

ik heb al bij meerder leveranciers gezeten van A t/m Z maar UnitedConsumers is tot nu toe met pluim de beste leverancier...

Lees verder »

duidelijk gesprek

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Sietse met UnitedConsumers

Laatst had ik een verkoper van UnitedConsumers aan de deur staan. Deze jongeman heeft mij alles verteld over de werkwijz...

Lees verder »

350 euro retour gekregen

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Dennis Witkamp met UnitedConsumers

Vandaag 350 euro retour gekregen op mijn jaarrekening!!! Ben hier erg over te spreken! Verder heb ik goede ervaringen me...

Lees verder »

bonus is verkooppraatje

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Barry Opdam met UnitedConsumers

Hou er altijd rekening mee dat de toegezegde bonus bij verlenging van het jaarcontract tijdens een volgende jaarafrekeni...

Lees verder »

vieze colportage

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Lennart Bosch met Oxxio

Mijn ouders zijn blijkbaar omgepraat door een colporteur en toen hebben ze hun handtekening gezet omdat ze voorgespiegel...

Lees verder »

Tien euro overhead en profit in abonnementvorm.

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door I. Visser met Robin Energie

Wat ik zo duidelijk en nuchter vind is dat je tien euro betaald en de rest tegen leveringskosten en belasting/netwerkbeh...

Lees verder »

niet heel eerlijk

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Ruben van Traa met Robin Energie

Ik ben erg tevreden over RobinEnergie. Ze zouden wel iets transparanter mogen zijn wat betreft de beloofde kortingen. Er...

Lees verder »

slechte klantenservice

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Anastasia met DELTA

Klantenservice geeft geen antwoord op mijn mailtjes of een automatisch antwoord met de mededeling dat ik ze beter kan be...

Lees verder »

gematigd positief

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Goran met DELTA

Ik ben gematigd positief over DELTA. Na 3 jaar langvol problemen met Oxxio, heb ik sinds januari een contract bij DELTA....

Lees verder »

alles goed voor mekaar

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Andreas met Era Energy

Heb zelf tot nu toe het idee dat Era Enrrgy alles goed voor mekaar heeft. Na mijn overstap van Essent kreeg ik een duide...

Lees verder »

grote teleurstelling

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door M.L. Janssen met Greenchoice

Wat een moeite om iemand aan de lijn te krijgen bij deze leverancier die mijn vragen goed kan beantwoorden en dan vooral...

Lees verder »

moeite met zonnepanelen

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door B Gaastra met Windunie

Tot maar liefst 3x problemen gehad met de afrekening van de stroom afkomstig van mijn zonnepanelen op mijn dak na de pla...

Lees verder »
Ga naar pagina:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15