Ervaringen met energieleveranciers
Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!
Lees alle ervaringen met:
Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Overstapproces - Energierekening
pas op voor stilzwijgende verlenging
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Zojuist contact gehad met de helpdesk van Frivius naar aanleiding van een boete van 230 euro die ik kreeg icm een opzegg...
Lees verder »6 maanden ineens
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Innova schrijft maanden niets af en dan schrijven ze ineens de voorschotten voor 6 maanden ineens af. De jaarnota wordt...
Lees verder »duidelijk & eerlijk
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
eindelijk een duidelijke en eerlijke maatschappij, na jaren veel problemen te hebben gehad met Nuon ben ik blij dat ik n...
Lees verder »financieel aan de grond
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Gas en licht van Eneco is werkelijk verschrikkelijk! Wij hebben in 8 maanden wonende op een klein flatje van 50m2 met t...
Lees verder »colportage bejaarden
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Een vreselijk misdadig bedrijf! Ze hebben mijn demente moeder telefonisch een contract verkocht en haar niet de voorwaa...
Lees verder »niets dan onbetrouwbaarheid
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Energiedirect is een uiterst oneerlijk maatschappij, met vervelende reclames en overtuigingen, maar vooral een leveranci...
Lees verder »geen grote fan 1for1
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ben zelf geen grote fan van OneFOROne; Heb een tijd bij die leverancier gezeten en sinds kort naar Electrabel overgestap...
Lees verder »ook overgestapt na problemen
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ben pas overgestapt van NuoN naar de Nederlandse Energie Maatschappij Over mijn maandelijkse voorschot was ik niet te...
Lees verder »concurrentie is 20% goedkoper
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Voorschot aanpassen kent men blijkbaar niet bij de Nederlandse Energie maatschappij. De NEM weet het altijd beter prima...
Lees verder »klachten niet afgehandeld
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Onze klachten worden geheel niet afgehandeld, wij hebben al meer dan 1 jaar grote problemen met dit bedrijf. Zij sturen...
Lees verder »pas op niet op ingaan
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ga nooit met de Nederlandse Energie Maatschappij in zee! Ze beloven mij al meer dan een half jaar een eindafrekening. De...
Lees verder »1e rekening was al fout
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Na de 1e 3 maanden stuurde de NEM mij een rekening voor die 3 maanden. Ik weigerde dit bedrag te betalen want ten eerst...
Lees verder »opzeggen kost 460 euro!!!
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
4 maanden geleden opgezegd bij Orro Energy en kreeg ineens een opzegrekening van 460 euro of ik die even heel snel wilde...
Lees verder »geen klachten so far
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben onlangs overgestapt van Main Energie na Orro Energy word tot nu toe vrijwel altijd correct behandeld bij Orro. T...
Lees verder »een trouwe afnemer
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben al jaren een trouwe afnemer van Westland zowel voor onze woning als voor onze kassen betalen wij een zeer gunstig...
Lees verder »administratieve rompslomp
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Nou nou nou ik hoop dat ik me nooit meer zo druk zal maken als ik nu doe over mijn leverancier. Ik ben al 3 weken bezig...
Lees verder »prijzen zijn veel duurder
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Heb geen klachten over de levering of over de service maar vooral over de prijs. Ik had op internet een uitgebreide verg...
Lees verder »bespaar jezelf de moeite
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik wil tegen iedereen zeggen bespaar jezelf de ellende van een aanmelding bij OXXIO. Begin september aangemeld en nog st...
Lees verder »grootste boevenbende
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Iedereen weet toch dat Oxxio de grootste boef is van alle energieleveranciers. Vorig jaar had ik via een colporteur aan...
Lees verder »geen problemen hier
- Klantenservice:
- Prijs product:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Geen problemen met Nuon. Er werd alleen een kleine fot gemaakt tijdens de overstap (dubbele rekening); paar keer belle...
Lees verder »