Ervaringen met energieleveranciers

Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!

Lees alle ervaringen met:

Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Overstapproces - Energierekening

pas op voor stilzwijgende verlenging

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Ruben Visser met Frivius energie

Zojuist contact gehad met de helpdesk van Frivius naar aanleiding van een boete van 230 euro die ik kreeg icm een opzegg...

Lees verder »

6 maanden ineens

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Niels kerstholt met Innova Energie

Innova schrijft maanden niets af en dan schrijven ze ineens de voorschotten voor 6 maanden ineens af. De jaarnota wordt...

Lees verder »

duidelijk & eerlijk

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Hennie Klaffers met Eneco

eindelijk een duidelijke en eerlijke maatschappij, na jaren veel problemen te hebben gehad met Nuon ben ik blij dat ik n...

Lees verder »

financieel aan de grond

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Paul Schelfhout met Eneco

Gas en licht van Eneco is werkelijk verschrikkelijk! Wij hebben in 8 maanden wonende op een klein flatje van 50m2 met t...

Lees verder »

colportage bejaarden

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Latoya met Energiedirect.nl

Een vreselijk misdadig bedrijf! Ze hebben mijn demente moeder telefonisch een contract verkocht en haar niet de voorwaa...

Lees verder »

niets dan onbetrouwbaarheid

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Leon Willems met Energiedirect.nl

Energiedirect is een uiterst oneerlijk maatschappij, met vervelende reclames en overtuigingen, maar vooral een leveranci...

Lees verder »

geen grote fan 1for1

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Jonne de Leeuw met ONEforONE

Ben zelf geen grote fan van OneFOROne; Heb een tijd bij die leverancier gezeten en sinds kort naar Electrabel overgestap...

Lees verder »

ook overgestapt na problemen

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Niek van Hengel met Nederlandse Energie Maatschappij

Ben pas overgestapt van NuoN naar de Nederlandse Energie Maatschappij Over mijn maandelijkse voorschot was ik niet te...

Lees verder »

concurrentie is 20% goedkoper

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door David Bakker met Nederlandse Energie Maatschappij

Voorschot aanpassen kent men blijkbaar niet bij de Nederlandse Energie maatschappij. De NEM weet het altijd beter prima...

Lees verder »

klachten niet afgehandeld

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:

Onze klachten worden geheel niet afgehandeld, wij hebben al meer dan 1 jaar grote problemen met dit bedrijf. Zij sturen...

Lees verder »

pas op niet op ingaan

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Harry Sigelaar met Nederlandse Energie Maatschappij

Ga nooit met de Nederlandse Energie Maatschappij in zee! Ze beloven mij al meer dan een half jaar een eindafrekening. De...

Lees verder »

1e rekening was al fout

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door barry kweker met Nederlandse Energie Maatschappij

Na de 1e 3 maanden stuurde de NEM mij een rekening voor die 3 maanden. Ik weigerde dit bedrag te betalen want ten eerst...

Lees verder »

opzeggen kost 460 euro!!!

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Tamara met Orro Energy

4 maanden geleden opgezegd bij Orro Energy en kreeg ineens een opzegrekening van 460 euro of ik die even heel snel wilde...

Lees verder »

geen klachten so far

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Gerritsen met Orro Energy

Ik ben onlangs overgestapt van Main Energie na Orro Energy word tot nu toe vrijwel altijd correct behandeld bij Orro. T...

Lees verder »

een trouwe afnemer

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Boer Ate met Westland Energie

Ik ben al jaren een trouwe afnemer van Westland zowel voor onze woning als voor onze kassen betalen wij een zeer gunstig...

Lees verder »

administratieve rompslomp

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Vicky met Westland Energie

Nou nou nou ik hoop dat ik me nooit meer zo druk zal maken als ik nu doe over mijn leverancier. Ik ben al 3 weken bezig...

Lees verder »

prijzen zijn veel duurder

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Mike Adriano met Westland Energie

Heb geen klachten over de levering of over de service maar vooral over de prijs. Ik had op internet een uitgebreide verg...

Lees verder »

bespaar jezelf de moeite

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Samir met Oxxio

Ik wil tegen iedereen zeggen bespaar jezelf de ellende van een aanmelding bij OXXIO. Begin september aangemeld en nog st...

Lees verder »

grootste boevenbende

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Steefje met Oxxio

Iedereen weet toch dat Oxxio de grootste boef is van alle energieleveranciers. Vorig jaar had ik via een colporteur aan...

Lees verder »

geen problemen hier

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Reneetje met Nuon

Geen problemen met Nuon. Er werd alleen een kleine fot gemaakt tijdens de overstap (dubbele rekening); paar keer belle...

Lees verder »
Ga naar pagina:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15