Ervaringen met Nederlandse Energie Maatschappij
Hieronder vindt u alle ervaringen van onze bezoekers met Nederlandse Energie Maatschappij. Wilt u ook uw ervaring met deze of een andere energieleverancier achterlaten? Klik hier!
Sorteer ervaringen op:
Prijs product - Klantenservice - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Overstapproces - Energierekening
Ervaringen zijn gesorteerd op waardering:
totaal geen problemen
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Hallo, ik heb in tegenstelling tot de andere reacties totaal geen problemen met de Nederlandse Energie Maatschappij, ben...
Lees verder »Jammer, ze leken zo eerlijk
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
WEET CEO SWINKELS WEL WAT ZIJN PERSONEEL DOET OF IS DIT ZIJN OPDRACHT? Naar onze mening; Pleegt de NEM VALSHEID I...
Lees verder »slechte ervaring met NEM
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
heb hele slechte ervaringen met het beantwoorden van mijn vragen, wacht nu al meer dan 5 maanden op antwoord. Eindnotas...
Lees verder »ook overgestapt na problemen
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ben pas overgestapt van NuoN naar de Nederlandse Energie Maatschappij Over mijn maandelijkse voorschot was ik niet te...
Lees verder »"TUSSENTIJDSE NOTA"(volgens NEM)
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Voorbeeld van ons: PUUR ALLEEN DE VERBRUIKTE HOEVEELHEDEN (volgens NEM) JAARNOTA:(volgens NEM) 3 januari 2013 ontva...
Lees verder »concurrentie is 20% goedkoper
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Voorschot aanpassen kent men blijkbaar niet bij de Nederlandse Energie maatschappij. De NEM weet het altijd beter prima...
Lees verder »klachten niet afgehandeld
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Onze klachten worden geheel niet afgehandeld, wij hebben al meer dan 1 jaar grote problemen met dit bedrijf. Zij sturen...
Lees verder »pas op niet op ingaan
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ga nooit met de Nederlandse Energie Maatschappij in zee! Ze beloven mij al meer dan een half jaar een eindafrekening. De...
Lees verder »geen klant worden hier
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Iedereen raad ik af om klant te worden bij NEM, of je moet het leuk vinden om brieven van een incasso bureau te ontvange...
Lees verder »wat een zooitje zeg
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Nog nooit een jaarafrekening gehad van de NEM. Als je er eenmaal bij bent, kom je er bijna niet meer af. Het heeft me me...
Lees verder »valse voorwendselen
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Onder valse voorwendselen heeft mijn vriendin een contract aan de deur getekend. Hun verkoper vertelde dat het alleen ma...
Lees verder »slechtste leverancier
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
De NEM is de slechtste en meest achterlijke leverancier welke ik ook gehad heb. Heeft meer als een jaar nodig om een ein...
Lees verder »1e rekening was al fout
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Na de 1e 3 maanden stuurde de NEM mij een rekening voor die 3 maanden. Ik weigerde dit bedrag te betalen want ten eerst...
Lees verder »Be aware of Nederlandse Energie Maatschappij
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Nederlandse Energie Maatschappij (NEM, NLE), NLEnergie, or whatever names they are known by, this company has no sense o...
Lees verder »Ik voel me bedrogen
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ze schrijven af ook al leveren ze niet meer bij je, wat ze dan zegge is dat ze het recht hebben om gewoon geld af te sch...
Lees verder »wat een rotzooi
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
De interne communicatie klopt bij de NEM voor geen meter. Moet nu ten onrechte betalen voor een administratieve fout wa...
Lees verder »vervelende colportage
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Sinds begin februari wordt onze wijk overspoeld door mensen van de NEM die proberen contracten te slijten op een erg ver...
Lees verder »mijn grootste wens
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Weet je wat mijn grootste wens is? Dat NEM mij eens zou bellen. Dat de NEM samen met mij, evt bij mij thuis, face to fac...
Lees verder »Nederlandse boevenbende
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
De nem is een echte boevenbende. Er is geen spoor van organisatie, berekeningen voor voorschotten kloppen niet en ze wet...
Lees verder »Grootste fout ooit
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Gelokt naar de NEM door een combikorting van €300. Tegen het einde van het contract een aanvraag bij een nieuwe le...
Lees verder »