wat een zooitje zeg

Geschreven door Shurdon Fayenete op 25/03/2012 om 22:28:

Nog nooit een jaarafrekening gehad van de NEM. Als je er eenmaal bij bent, kom je er bijna niet meer af. Het heeft me meer dan een half jaar gekost totdat alle ellende achter de rug was. Telkens iemand anders aan de lijn en ze kletsen allemaal maar wat vrijblijvend en doen niets. Dezelfde problemen met het uitschrijven van mijn oude bewoner; alleen maar fouten en 1 groot drama!

Waardering

2,7

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo Nederlandse Energie Maatschappij
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met Nederlandse Energie Maatschappij

Jammer, ze leken zo eerlijk

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door K.M. Liernur op 10/04/2014 om 13:01:

WEET CEO SWINKELS WEL WAT ZIJN PERSONEEL DOET OF IS DIT ZIJN OPDRACHT? Naar onze mening; Pleegt de NEM VALSHEID I...

Lees verder »

in eens klant , klachten niet afhandelen

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door m. van.z op 19/11/2013 om 07:48:

We waren ineens klant, nog nooit iets getekent. We hebben een 3 jaar contract met concurent. Maar wel een rekening bet...

Lees verder »

Alleen maar gedoe

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Tristan op 01/06/2013 om 21:45:

Er valt echt niet zoveel te besparen. Ik heb enorm veel spijt van mijn overstap naar de Nederlandse Energie Maatschappij...

Lees verder »

"TUSSENTIJDSE NOTA"(volgens NEM)

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Cochise op 05/05/2013 om 15:59:

Voorbeeld van ons: PUUR ALLEEN DE VERBRUIKTE HOEVEELHEDEN (volgens NEM) JAARNOTA:(volgens NEM) 3 januari 2013 ontva...

Lees verder »

Grootste fout ooit

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Ivo Bokern op 09/04/2013 om 19:20:

Gelokt naar de NEM door een combikorting van €300. Tegen het einde van het contract een aanvraag bij een nieuwe le...

Lees verder »