Grootste fout ooit

Geschreven door Ivo Bokern op 09/04/2013 om 19:20:

Gelokt naar de NEM door een combikorting van €300. Tegen het einde van het contract een aanvraag bij een nieuwe leverancier gedaan, per einddatum huidig contract NEM. Helaas een te vroege porteringsdatum doorgegeven door nieuwe leverancier aan NEM. Direct contact, meermaals, zou in orde worden gemaakt door NEM. Geen reactie. Overstap hebben ze niet geannuleerd, ondanks een brief waarin ze aangaven dat het wél mogelijk was. Na 9 maanden toezeggingen door meerdere medewerkers van de NEM, dat ik alsnog mijn korting kreeg, ontving ik opeens een mailtje met de mededeling dat ik geen recht meer had. Na nog een 9 maanden over en weer mailen, bellen en schrijven heb ik het opgegeven. Ik kon het niet meer handelen. Zo vaak mijn verhaal moeten doen.. Dus alstublieft mensen stap NOOIT over naar de NEM (Nederlandse Energie Maatschappij.) Ieder bedrijf maakt wel eens fouten maar zoek maar eens op de NEM wat je daar meemaakt is ongekend. Jammer dat ik niet 0 sterren kan geven.

Waardering

2,0

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo Nederlandse Energie Maatschappij
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met Nederlandse Energie Maatschappij

Jammer, ze leken zo eerlijk

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door K.M. Liernur op 10/04/2014 om 13:01:

WEET CEO SWINKELS WEL WAT ZIJN PERSONEEL DOET OF IS DIT ZIJN OPDRACHT? Naar onze mening; Pleegt de NEM VALSHEID I...

Lees verder »

in eens klant , klachten niet afhandelen

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door m. van.z op 19/11/2013 om 07:48:

We waren ineens klant, nog nooit iets getekent. We hebben een 3 jaar contract met concurent. Maar wel een rekening bet...

Lees verder »

Alleen maar gedoe

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Tristan op 01/06/2013 om 21:45:

Er valt echt niet zoveel te besparen. Ik heb enorm veel spijt van mijn overstap naar de Nederlandse Energie Maatschappij...

Lees verder »

"TUSSENTIJDSE NOTA"(volgens NEM)

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Cochise op 05/05/2013 om 15:59:

Voorbeeld van ons: PUUR ALLEEN DE VERBRUIKTE HOEVEELHEDEN (volgens NEM) JAARNOTA:(volgens NEM) 3 januari 2013 ontva...

Lees verder »

Be aware of Nederlandse Energie Maatschappij

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door BRG2012 op 02/06/2012 om 23:15:

Nederlandse Energie Maatschappij (NEM, NLE), NLEnergie, or whatever names they are known by, this company has no sense o...

Lees verder »