Jammer, ze leken zo eerlijk

Geschreven door K.M. Liernur op 10/04/2014 om 13:01:

WEET CEO SWINKELS WEL WAT ZIJN PERSONEEL DOET OF IS DIT ZIJN OPDRACHT?

Naar onze mening;

Pleegt de NEM VALSHEID IN GESCHRIFTE, ZE verzinnen namelijk meterstanden. Een meter die door LIANDER is uitgebouwd loopt ruim 1500 M3 door volgens de NEM.

Worden correcties die door LIANDER zijn gemaakt niet doorgevoerd en blijven ze onterechte nota's sturen en aanmaningen. Ook verdwijnen voorschotten die op eerdere jaarafrekeningen zijn ingehouden.

dreigen met afsluiting, en proberen klanten bang te maken, terwijl de correcte maandbedragen betaald zijn.

Het personeel dat ons lastig valt met telefoontjes zijn ter zake ondeskundig en hebben onvoldoende geestelijke capaciteiten om rekenwerk dat iets boven vmbo-niveau ligt uit te voeren.

Is de NEM erg creatief met de Calorische herberekening en is dit ook VALSHEID IN GESCHRIFTE. Wij hebben over eenzelfde jaar drie verschillende waarden mogen ontvangen.WONDER-GAS!! De hoogste calorische herberekening was 2,3 terwijl de rest van Nederland op 0,99 uitkwam. Daarnaast hadden wij een keer een nota met een waarde van 1,7 en een met 0,99. Wij vroegen ons af of we aan een andere Gasleiding zaten.

PROBEREN ZE KLANTEN OP TE LICHTEN DOOR ALLERLEI GETALLEN TE VERZINNEN.

VERDWIJNT REGELMATIG DE VASTE KLANTENKORTING

Zijn ze niet in staat om door henzelf veroorzaakte problemen op te lossen.

Ik ben van mening dat het een stel graaiers is die lak hebben aan hun klanten en waarvan snel de vergunning moet worden ingetrokken

Waardering

5,0

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo Nederlandse Energie Maatschappij
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met Nederlandse Energie Maatschappij

in eens klant , klachten niet afhandelen

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door m. van.z op 19/11/2013 om 07:48:

We waren ineens klant, nog nooit iets getekent. We hebben een 3 jaar contract met concurent. Maar wel een rekening bet...

Lees verder »

Alleen maar gedoe

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Tristan op 01/06/2013 om 21:45:

Er valt echt niet zoveel te besparen. Ik heb enorm veel spijt van mijn overstap naar de Nederlandse Energie Maatschappij...

Lees verder »

"TUSSENTIJDSE NOTA"(volgens NEM)

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Cochise op 05/05/2013 om 15:59:

Voorbeeld van ons: PUUR ALLEEN DE VERBRUIKTE HOEVEELHEDEN (volgens NEM) JAARNOTA:(volgens NEM) 3 januari 2013 ontva...

Lees verder »

Grootste fout ooit

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Ivo Bokern op 09/04/2013 om 19:20:

Gelokt naar de NEM door een combikorting van €300. Tegen het einde van het contract een aanvraag bij een nieuwe le...

Lees verder »

Be aware of Nederlandse Energie Maatschappij

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door BRG2012 op 02/06/2012 om 23:15:

Nederlandse Energie Maatschappij (NEM, NLE), NLEnergie, or whatever names they are known by, this company has no sense o...

Lees verder »