een gevoel van rust

Geschreven door Lotte op 23/11/2011 om 21:31:

Als je eenmaal klant bent geworden bij de Noord-Hollandse Energie Coöperatie dan geeft dat een enorme rust. Je krijgt geen foutieve nota’s, je wordt niet lastig gevallen door agressieve telemarketeers en als je eens met een vraag zit dan wordt de telefoon direct opgenomen.

Bij de Noord-Hollandse Energie Coöperatie geeft wordt je tevens serieus behandeld en voel je je de klant te rijk zoals het hoort.

Waardering

8,7

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo Noordhollandse Energie Cooperatie
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met Noordhollandse Energie Cooperatie

helemaal mee eens

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Derek op 16/05/2012 om 10:36:

Ik ervaar precies hetzelfde als de bovenstaande ervaring met de Noord-Hollandse Energie Coöperatie. Wat ik enorm...

Lees verder »

10 voor de service

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Veronique op 02/04/2012 om 22:44:

Mijn vorige energieleverancier Eneco heeft me zwaar laten stikken vandaar dat ik sinds kort ben overgestapt naar de NEC...

Lees verder »

amateuristsiche club

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door zwarte piet op 18/01/2012 om 00:46:

ga nooit maar dan ook nooit in zee met deze lieden. Ze maken er daadwerkelijk een potje van. Ten eerste veel problemen g...

Lees verder »

geen spijt van de overstap

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door stewardesje op 20/10/2011 om 08:44:

Ik heb echt alleen maar goede ervaringen met de Noord-Hollandse Energie Coöperatie, zeker na mijn problemen en Ellend...

Lees verder »

NEC is the best!

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Emrah Lacin op 16/09/2011 om 08:23:

Ben al jaren klant bij de Noord-Hollandse Energie Coöperatie en ben dik tevreden over de geleverde service. Ze denken...

Lees verder »