Ervaringen met Nuon
Hieronder vindt u alle ervaringen van onze bezoekers met Nuon. Wilt u ook uw ervaring met deze of een andere energieleverancier achterlaten? Klik hier!
Sorteer ervaringen op:
Prijs product - Klantenservice - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Overstapproces - Energierekening
Ervaringen zijn gesorteerd op waardering:
echt een aanrader
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik na een en ander te hebben uitgezocht op vergelijkingssite tot de conclusie gekomen dat Nuon de leverancier is die het...
Lees verder »tarieven kloppen als een bus
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
3 weken terug online klant geworden bij Nuon; gisteren mijn contract ontvangen en de tarieven kloppen precies zoals op d...
Lees verder »slordige leverancier
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Nuon had beloofd voor mij de overstap te regelen maar blijkbaar hebben ze dat niet op tijd gedaan want ik kreeg een opze...
Lees verder »betrouwbare leverancier
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Betrouwbare leverancier. Contract van 1 jaar loopt nu bijna af, maar verleng het graag weer want ben tevreden . Alleen j...
Lees verder »erg behulpzame helpdesk
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Wij hebben ons samen met 3 andere eigenaren uit ons wooncomplex aangemeld bij Nuon. De overstap is inmiddels rond en p...
Lees verder »leuke welkomstpremie
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Het fijne aan Nuon is het volgende ze hebben geen dure belnummers, geen boetes voor te laat betalen en je krijgt een wel...
Lees verder »geen problemen hier
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Geen problemen met Nuon. Er werd alleen een kleine fot gemaakt tijdens de overstap (dubbele rekening); paar keer belle...
Lees verder »altijd goed geholpen
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Wij zijn altijd goed geholpen en nooit problemen gehad met de service van Nuon. Het is een fijn bedrijf waar andere nog...
Lees verder »strenge winter toeslag
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
zat bij Essent voor 288,99 per maand Ik betaalde nooit bij maar kreeg altijd geld terug. Ik stapte over naar Nuon want...
Lees verder »exklanten geven ze niks om
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Op 1 oktober 2010 ben ik overgestapt naar een Electrabel ,drie maanden ndat ik de eindnota van Nuon had ontvangen. Omdat...
Lees verder »veel verkeerde rekeningen
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben vorig jaar ook klant geworden bij Nuon en ook bij waren al meteen veel fouten gemaakt met verkeerde rekeningen. N...
Lees verder »pas op mooie praatjes
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Vandaag een adviseur van Nuon gebeld. Hij adviseerde me over te stappen van Eneco naar naar Nuon omdat het maar liefst 4...
Lees verder »alleen maar duurder uit
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Wij hebben ons ongeveer 1,5 jaar geleden over laten halen om de overstap naar Nuon te maken omdat Nuon ons beloofde een...
Lees verder »zware misleiding
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb mij onlangs ook aangemeld voor de speciale kortingsactie van Nuon voor de 3 jaar vaste tarieven variant. Nou mer...
Lees verder »gestegen prijzen
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik adviseer om iedereen na het actiejaar van Nuon snel overtestappen naar een andere leverancier want het actie jaar ga...
Lees verder »niets dan onbetrouwbaarheid
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb niets dan gal over dit bedrijf te spuwen. De ellende begint al na het aanmelden; voor je het weet ligt er een dik...
Lees verder »lees eerst alle ervaringen
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ben even aan het oriënteren naar een andere energieleverancier en heb net ook even gekeken op de website van Nuon. H...
Lees verder »bonus betalen ze niet
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
In 2010 via een vergelijkkingswebsite een contract afgesloten bij Nuon. We zouden een bonus van 150 euro krijgen als we...
Lees verder »erg onduidelijke tarieven
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb nu al op meerder websites gekeken alleen overal waar ik de tarieven van Nuon uitreken verschillen de bedragen eno...
Lees verder »slechte ervaringen met Nuon
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Wij hebben ook een slechte ervaring met Nuon gehad. Ze zetten je in de wacht, ze zullen terug bellen, mensen niet bevoeg...
Lees verder »