exklanten geven ze niks om
Geschreven door Martijn op 29/04/2012 om 21:41:
Op 1 oktober 2010 ben ik overgestapt naar een Electrabel ,drie maanden ndat ik de eindnota van Nuon had ontvangen. Omdat Nuon nu dus weer een eindnota moest maken brachten ze mij ineens 47 euro administratie kosten in rekening. Sorry maar dit vind ik echt een trap na en belachelijk voor een bedrijf om zo met (ex) klanten om te gaan.
Informatie over Nuon »
Meer ervaringen met Nuon »
Energieprijzen vergelijken »
Waardering
4,0
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:

Meer ervaringen met Nuon
slechte ervaring klachtenafhandeling
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
ik heb ook een hele slechte ervaring met nuon. ik word er helemaal gek van. ik heb al meerdere keren met ze gebeld ov...
Lees verder »erg onduidelijke tarieven
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb nu al op meerder websites gekeken alleen overal waar ik de tarieven van Nuon uitreken verschillen de bedragen eno...
Lees verder »Zeer onbetrouwbaar
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben nu al 3 jaar klant bij Nuon, en ik heb altijd al een sociaal tarief gehad. Het eerste jaar had ik niets te klagen...
Lees verder »niets dan onbetrouwbaarheid
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb niets dan gal over dit bedrijf te spuwen. De ellende begint al na het aanmelden; voor je het weet ligt er een dik...
Lees verder »zware misleiding
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb mij onlangs ook aangemeld voor de speciale kortingsactie van Nuon voor de 3 jaar vaste tarieven variant. Nou mer...
Lees verder »