zware misleiding
Geschreven door Mevr Steens op 22/02/2012 om 12:05:
Ik heb mij onlangs ook aangemeld voor de speciale kortingsactie van Nuon voor de 3 jaar vaste tarieven variant. Nou merk ik dat er extra kosten zijn voel ik mij ook zwaar misleid! Zo rekenen ze erg hoge aansluitkosten en betaal ik alleen voor mijn meterhuur al 30 euro per maand; is er nog een manier om van mijn contract af te komen.?? HELP!!
Informatie over Nuon »
Meer ervaringen met Nuon »
Energieprijzen vergelijken »
Waardering
3,3
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:

Meer ervaringen met Nuon
slechte ervaring klachtenafhandeling
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
ik heb ook een hele slechte ervaring met nuon. ik word er helemaal gek van. ik heb al meerdere keren met ze gebeld ov...
Lees verder »exklanten geven ze niks om
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Op 1 oktober 2010 ben ik overgestapt naar een Electrabel ,drie maanden ndat ik de eindnota van Nuon had ontvangen. Omdat...
Lees verder »erg onduidelijke tarieven
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb nu al op meerder websites gekeken alleen overal waar ik de tarieven van Nuon uitreken verschillen de bedragen eno...
Lees verder »Zeer onbetrouwbaar
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben nu al 3 jaar klant bij Nuon, en ik heb altijd al een sociaal tarief gehad. Het eerste jaar had ik niets te klagen...
Lees verder »niets dan onbetrouwbaarheid
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb niets dan gal over dit bedrijf te spuwen. De ellende begint al na het aanmelden; voor je het weet ligt er een dik...
Lees verder »