erg behulpzame helpdesk

Geschreven door 3 bewoners Scheepkwartier op 19/10/2011 om 19:02:

Wij hebben ons samen met 3 andere eigenaren uit ons wooncomplex aangemeld bij Nuon.
De overstap is inmiddels rond en prima verlopen voor alle 3 de bewoners. Al het contact (niet zo veel) dat we hbben gehad met de klantenservice had ik niks op aan te merken en ze waren erg behulpzaam en vriendelijk. Het voorschotbedrag dat wij per maand moeten betalen kwam ook precies overeen met wat er op de website vermeld stond.

Waardering

6,7

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo Nuon
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met Nuon

slechte ervaring klachtenafhandeling

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door wendy halve op 08/11/2014 om 15:30:

ik heb ook een hele slechte ervaring met nuon. ik word er helemaal gek van. ik heb al meerdere keren met ze gebeld ov...

Lees verder »

exklanten geven ze niks om

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Martijn op 29/04/2012 om 21:41:

Op 1 oktober 2010 ben ik overgestapt naar een Electrabel ,drie maanden ndat ik de eindnota van Nuon had ontvangen. Omdat...

Lees verder »

erg onduidelijke tarieven

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Frank op de Woerd op 27/04/2012 om 16:21:

Ik heb nu al op meerder websites gekeken alleen overal waar ik de tarieven van Nuon uitreken verschillen de bedragen eno...

Lees verder »

Zeer onbetrouwbaar

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Elke N op 07/04/2012 om 01:56:

Ik ben nu al 3 jaar klant bij Nuon, en ik heb altijd al een sociaal tarief gehad. Het eerste jaar had ik niets te klagen...

Lees verder »

niets dan onbetrouwbaarheid

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door K. Dorp op 02/03/2012 om 15:34:

Ik heb niets dan gal over dit bedrijf te spuwen. De ellende begint al na het aanmelden; voor je het weet ligt er een dik...

Lees verder »