niets dan onbetrouwbaarheid

Geschreven door K. Dorp op 02/03/2012 om 15:34:

Ik heb niets dan gal over dit bedrijf te spuwen. De ellende begint al na het aanmelden; voor je het weet ligt er een dikke enveloppe in de bus met de vraag of ik even 257 euro overstap/aanmeld kosten wil betalen. Ja hallo aan de telefoon zeiden ze nog dat ik juist 150 euro als welkomstcadeau zou ontvangen. Kortom dis voorspeld alleen maar erger voor de komende maanden; wou dat ik nooit was overgestapt.

Waardering

3,0

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo Nuon
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met Nuon

slechte ervaring klachtenafhandeling

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door wendy halve op 08/11/2014 om 15:30:

ik heb ook een hele slechte ervaring met nuon. ik word er helemaal gek van. ik heb al meerdere keren met ze gebeld ov...

Lees verder »

exklanten geven ze niks om

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Martijn op 29/04/2012 om 21:41:

Op 1 oktober 2010 ben ik overgestapt naar een Electrabel ,drie maanden ndat ik de eindnota van Nuon had ontvangen. Omdat...

Lees verder »

erg onduidelijke tarieven

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Frank op de Woerd op 27/04/2012 om 16:21:

Ik heb nu al op meerder websites gekeken alleen overal waar ik de tarieven van Nuon uitreken verschillen de bedragen eno...

Lees verder »

Zeer onbetrouwbaar

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Elke N op 07/04/2012 om 01:56:

Ik ben nu al 3 jaar klant bij Nuon, en ik heb altijd al een sociaal tarief gehad. Het eerste jaar had ik niets te klagen...

Lees verder »

zware misleiding

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Mevr Steens op 22/02/2012 om 12:05:

Ik heb mij onlangs ook aangemeld voor de speciale kortingsactie van Nuon voor de 3 jaar vaste tarieven variant. Nou mer...

Lees verder »