geen spijt van de overstap
Geschreven door rotterdammer op 11/12/2011 om 07:54:
Sinds vorig jaar ben ik overgestapt op ONEforONE en ik heb er absoluut geen spijt van. Je krijgt direct iemand aan de lijn en het belangrijkste is dat de medewerker weet waar hij/zij het over heeft. Het overstappen is vlekkeloos verlopen en daar ben ik heel blij mee. Ben blij dat die ellende met Nuon achter de rug is.
Informatie over ONEforONE »
Meer ervaringen met ONEforONE »
Energieprijzen vergelijken »
Waardering
8,3
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Meer ervaringen met ONEforONE
ben 65 euro duurder uit maar niet erg
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben al jaren klant bij OneforONE. En ben toch her en der gaan kijken bij andere energie leveranciers omdat die zeggen...
Lees verder »Geen onnozele computerstem
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
ONEforONE is een zeer betrouwbare leverancier, afhandeling van vragen worden direct beantwoord en krijg geen onnozele co...
Lees verder »flinke besparing
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben zelf al klant bij one for one sinds de start van het bedrijf, en heb in de loop der jaren e.e.a. meegemaakt, zoal...
Lees verder »niet interessant voor consumenten
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Het lijkt erop alsof ONEforONE alleen nog een leverancier is voor de zakelijke markt. De consumenten hebben te maken met...
Lees verder »geen grote fan 1for1
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ben zelf geen grote fan van OneFOROne; Heb een tijd bij die leverancier gezeten en sinds kort naar Electrabel overgestap...
Lees verder »