belachelijk bedrijf

Geschreven door Dolf Meertens op 31/10/2011 om 07:38:

Echt een belachelijk bedrijf; sinds vorige maand hebben ze mijn maandelijkse termijn verhoogt naar 429 euro per maand. Van dit geld kan ik bijna een nieuwe woning huren! Na een paar telefoontjes was het duidelijk dat ik een lager maandbedrag wel op mijn buik kon schrijven. Zodra mijn contract afloopt stap ik direct over naar een andere leverancier.

Waardering

2,7

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo Orro Energy
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met Orro Energy

Goede service tegen goede prijs

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Marianne op 17/04/2012 om 15:17:

Ze hebben de zaakjes hier prima voor elkaar. Mijn telefoontje voor het doorgeven van de meterstanden werd direct opgenom...

Lees verder »

boete ivm vakantie

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Sabine op 15/04/2012 om 11:45:

Na 1 keer te laat te hebben betaald ivm vakantie kreeg ik meteen een boete van 47,50! Echt schandalig hoe ze omgaan met...

Lees verder »

geen klachten so far

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Gerritsen op 09/04/2012 om 15:38:

Ik ben onlangs overgestapt van Main Energie na Orro Energy word tot nu toe vrijwel altijd correct behandeld bij Orro. T...

Lees verder »

Zeer tevreden over prijs en service

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Marianne op 11/03/2012 om 22:05:

Een klantenservice die mijn telefoontje binnen 5 seconde opneemt vind je niet vaak en volgens mij zeker niet in de energ...

Lees verder »

bij Orro gaat het altijd mis

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Morena DD op 06/03/2012 om 21:59:

Bij Orro Energy gaat het vooral mis omdat ze elke keer mijn meterstanden moeten schatten terwijl ik de kaart altijd netj...

Lees verder »