opzeggen kost 460 euro!!!

Geschreven door Tamara op 22/11/2011 om 09:34:

4 maanden geleden opgezegd bij Orro Energy en kreeg ineens een opzegrekening van 460 euro of ik die even heel snel wilde betalen om afsluiten te voorkomen. Schriftelijke klachten helpen niet, uitvoerig bellen met de klantenservice werkt niet.

Zelfs geen mogelijkheid om mijn contract dan écht te beëindigen zonder nóg een keer deze opzegvergoeding te moeten betalen. Uitermate ontevreden klant hier.

Waardering

2,7

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo Orro Energy
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met Orro Energy

Goede service tegen goede prijs

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Marianne op 17/04/2012 om 15:17:

Ze hebben de zaakjes hier prima voor elkaar. Mijn telefoontje voor het doorgeven van de meterstanden werd direct opgenom...

Lees verder »

boete ivm vakantie

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Sabine op 15/04/2012 om 11:45:

Na 1 keer te laat te hebben betaald ivm vakantie kreeg ik meteen een boete van 47,50! Echt schandalig hoe ze omgaan met...

Lees verder »

geen klachten so far

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Gerritsen op 09/04/2012 om 15:38:

Ik ben onlangs overgestapt van Main Energie na Orro Energy word tot nu toe vrijwel altijd correct behandeld bij Orro. T...

Lees verder »

Zeer tevreden over prijs en service

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Marianne op 11/03/2012 om 22:05:

Een klantenservice die mijn telefoontje binnen 5 seconde opneemt vind je niet vaak en volgens mij zeker niet in de energ...

Lees verder »

bij Orro gaat het altijd mis

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Morena DD op 06/03/2012 om 21:59:

Bij Orro Energy gaat het vooral mis omdat ze elke keer mijn meterstanden moeten schatten terwijl ik de kaart altijd netj...

Lees verder »