Zeer tevreden over prijs en service
Geschreven door Marianne op 11/03/2012 om 22:05:
Een klantenservice die mijn telefoontje binnen 5 seconde opneemt vind je niet vaak en volgens mij zeker niet in de energiewereld.
Daarbij ben ik uitermate tevreden over de overstap en kennis en accuratesse van de medewerkers.
Met een kostenbesparing en bovenstaande ervaring ben ik dus uitermate tevreden. Een aanrader...
Informatie over Orro Energy »
Meer ervaringen met Orro Energy »
Energieprijzen vergelijken »
Waardering
9,3
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Meer ervaringen met Orro Energy
Goede service tegen goede prijs
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ze hebben de zaakjes hier prima voor elkaar. Mijn telefoontje voor het doorgeven van de meterstanden werd direct opgenom...
Lees verder »boete ivm vakantie
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Na 1 keer te laat te hebben betaald ivm vakantie kreeg ik meteen een boete van 47,50! Echt schandalig hoe ze omgaan met...
Lees verder »geen klachten so far
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben onlangs overgestapt van Main Energie na Orro Energy word tot nu toe vrijwel altijd correct behandeld bij Orro. T...
Lees verder »bij Orro gaat het altijd mis
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Bij Orro Energy gaat het vooral mis omdat ze elke keer mijn meterstanden moeten schatten terwijl ik de kaart altijd netj...
Lees verder »opzeggen kost 460 euro!!!
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
4 maanden geleden opgezegd bij Orro Energy en kreeg ineens een opzegrekening van 460 euro of ik die even heel snel wilde...
Lees verder »