Ervaringen met energieleveranciers

Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!

Lees alle ervaringen met:

Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Klantenservice - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Energierekening

Nog geen oplossing voor problemen met Budget energie

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door E. de Groot met BudgetEnergie

Na de overstap heeft Budget Energie geen meterstand aan ons gevraagd, na ons eigen initiatief hebben zij deze standen ni...

Lees verder »

Ik moest mijn contract opzeggen

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Edwin niessen met Anode

Ik moest mijn contract opzeggen bij Anode door het sturen van een schriftelijke brief? Kom op zeg dat dit in 2013 nog s...

Lees verder »

Grootste fout ooit

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Ivo Bokern met Nederlandse Energie Maatschappij

Gelokt naar de NEM door een combikorting van €300. Tegen het einde van het contract een aanvraag bij een nieuwe le...

Lees verder »

Klopt van geen kant

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door amanda met Energiedirect.nl

Ze sturen je na 6 jaar een hele hoge rekening en verwachten dat je die dan even meteen voldoet. Bij niet betalen word h...

Lees verder »

geen actie voor trouwe klanten

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Harold met Oxxio

Oxxio doet niets voor trouwe klanten. ben al van af het begin klant bij Oxxio maar geen tablet of andere aanbiedingen vo...

Lees verder »

De Ipad koop je er zelf bij...

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Britt met Oxxio

Ik ga verhuizen en had me al aangemeld voor Oxxio, de energietarieven verschillen niet heel erg met de rest en de aanbie...

Lees verder »

oplichters zijn het...

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door neelen met DONG Energy

het zijn grote oplichters. smeren je een contract aan van 3 jaar zoner dat je het zelf weet. moet je maar binnen 10 dage...

Lees verder »

Alleen maar gedoe

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:

Er valt echt niet zoveel te besparen. Ik heb enorm veel spijt van mijn overstap naar de Nederlandse Energie Maatschappij...

Lees verder »

misleidende tarieven

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door R. van Leeuwen met E.ON Benelux

Vorig jaar overgestapt naar EON vanwege een laag vaststaand tarief. Nu op jaarrekening moet ik 900 euro bijbetalen. De z...

Lees verder »

Starre onvriendelijke organisatie bvan zakkenvullers

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Hendrik met Energiedirect.nl

ED heeft ons een naheffing gestuurd die niet klopte,en vervolgens ons aangemeld als wanbetaler,omdat de factuur niet met...

Lees verder »

Incapabel! Een heel verkeerd maandbedrag, gevolg een mega bedrag bijbetalen.

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Robbert met Innova Energie

Zonder al te veel na te denken overgestapt het leek een mooi aanbod wat we kregen. Nadat een keer te betaalde, door omst...

Lees verder »

misselijk makend bedrijf

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Chantal met Atoomstroom

Toren hoge eind afrekeningen, dubbele voorschot facturen, slechte klanten service ja wanneer je klant wilt worden ben je...

Lees verder »

in eens klant , klachten niet afhandelen

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:

We waren ineens klant, nog nooit iets getekent. We hebben een 3 jaar contract met concurent. Maar wel een rekening bet...

Lees verder »

Dhr. Vugts van Woonenergie

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Karel met WoonEnergie

Ik herken (o.a.) de ervaringen van Renate op 11/01/2014 om 19:25. Dhr, Vugts was ook bij mij thuis, hij deed zich vo...

Lees verder »

slechte service, afsluiten ondanks hun fout

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door robin met Greenchoice

Wij werden gedreigd met afsluiting omdat we de jaarrekening niet zouden hebben betaald. Ze hebben die 5 keer naar ons v...

Lees verder »

Een zeer klantvriendelijke organisatie met een zeer slechte klantenservice

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Burger met WoonEnergie

Mijn moeder van 83 is overgestapt naar woon energie. Mijn moeder vult de formulieren in maar geeft een verkeerd rekening...

Lees verder »

Administratieve puinhoop

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Robert met WoonEnergie

In november 2013 kreeg ik de jaarafrekening gas, die op een verkeerde meterstand gebaseerd bleek te zijn. Volgens de afr...

Lees verder »

binnen een maand 2x afrekening

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Roellie met Oxxio

Sinds januari van dit jaar ben ik overgestapt van Energiedirect naar oxxio...oxxio zou de overstap zonder financiele gev...

Lees verder »

administrative fouten bij woonenergie

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door ontevreden weert met WoonEnergie

gebeld naar woonenergie. Om het abonnement voor stoom en gas stop te zetten wegens verhuizing nu bijna 2 maanden late...

Lees verder »

Geld onterecht afschrijven

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Jos Roen met Innova Energie

Ik ben niet eens een klant van Innova Energie en ze hebben toen ik 2 maanden in het buitenland zat maar liefst 3x geld v...

Lees verder »
Ga naar pagina:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15